Gå til innhold

Ikke mandag, ikke i morgen, nei NÅ!


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Ja, ting går i ett, det gjør det. Har roet seg litt her siste uka. Nå lader vi bare rolig og forsiktig opp til julehøytiden. Vi er en skikkelig julefamilie, og alle små og store gleder seg veldig :)

 

Gratulerer med 1 kg ned, snegla, for en flott nedgang :)

Jeg håper på noen 100gram til, til mandagmorgen. Men jeg har egentlig tatt juleferie, koser meg og slapper av... Men prøver å holde meg i skinnet frem til julehelgen.

 

Gleder meg også litt til nyåret, da setter jeg virkelig inn støtet for en god vektnedgang. Noe tidsperspektiv er vanskelig å ha, men håper og tror på en 20 kilo lettere julekropp i 2013 :) Det er det jeg skal jobbe mot!

 

Vil ønske snegla, skinnyjeanse og alle andre som må glytte innom her en RIKTIG GOD JUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!!

 

Gooood jul!!

 

Kom hjem til mine foreldre kl 0045 i natt, forsinkelser med fly, var redd for å ikke komme hjem i det hele tatt pga uværet her på Vestlandet. Sitter nå i morgenkåpa med godteri klar i skålen og ser på mikke feirer jul.. Nostalgi! Har ikke vært på vekta idag, men lurer på å gjøre d nå, har nemlig ikke spist noe enda.. Tror jeg har gått opp igjen denne uka, bøææærrh.

 

Ønsker alle en god jul :)

 

- snegla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Herlig romjul :)

 

Etter en vellykket og flott julekveld med hele familien samlet, fortsatte vi juledagen med mine foreldre, og nå sitter jeg hos svigers og koser meg med kransekake :) Det har blitt mye god, tradisjonsmat. Mye familiekos både med foreldre, slsken og oss kjernefamilien. Vi har vært ute å lekt hver dag, det er så fint når temperaturen er slik at man kan nytte feriedagene til ulik uteaktivitet; aking på jordet, skitur i fjellet, gåtur i skogen og skøyter på isen. Det er så fantastisk å bruke ferien på slike ting. Samty god sofakos med spill, en god film, bok og lek :)

 

Som dere skjønner, koser jeg meg skikkelig i ferien. Vi har ferie alle mann, både jeg, mannen og barna.

 

Jeg veide meg juleaftenmorgenen, og vekta viste 91,8. Det vil jammen si at jeg har tatt av 1,8 kg siden 5.desember. Dette er jeg strålende tilfreds med, med tanke på at innsatsen ikke har vært av de beste. Lite trening og ingen perfekt kosthold.

Fortsettelsen etter jul blir å kutte ned på godiset, kan ikke forsette å spise det med så jevne mellomrom. Samt at jeg må få inn noe trening. Gleder meg :)

 

Regner med at vekta nyttårskvelden vil vise litt mer enne juleaften, men det er bare slik det er i jula. Jeg koser meg, og nyyyter det :)

 

Ønsker alle en riktig flott romjul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Da nærmer dessverre juleferien seg slutten :( Det er like vemodig hver gang en høytid/ferie er over. Man har hatt fri og gode dager sammen med familien. Gjort mye koselig sammen, og bare slappet av og kost seg i hverandres selskap.

Nå skal de siste 3 dagene med ferie nyyyytes til det fulle :) Mannen min og eldstejenta har reist i slalombakken, jeg og minstejenta skal på skøyteisen om litt!

 

Det har blitt en jul av det rolige slaget, sånn treningsmessig, men mye aktivitet med barna. Matmessig har det vel, som vanlig disse høytidene, vært en stor matorgie. Mye god tradisjonsmat. Mmm..har kost meg med god samvittighet. Det merkes på magen at det er mye lefse, syte, fet middagsmat og sjokkis hver kveld. Jeg tok en vekt nå i sted, og det var jo som forventet oppgang. Ingen tårer for det altså, det var som beregnet. Jeg er veldig glad for de 1,8 kg jeg tok av i advent. Litt å gå på...

 

Kjenner jeg er klar for å jobbe hardt nå fremover. Planen min fremover er å spise normal, mager og sunn mat til alle måltider. Mye grønsaker, litt frukt, mye fiber og mye vann. Det usunne sparer jeg til lørdagskvelden, nå skal barndommens litt lørdagsgodt innføres. Treningsmessig er planen å komme igang. Jeg ser for meg 2 gå/joggeturer i uka, med moderat puls. Jeg vil også pushe meg selv på 1-2 harde, men korte økter i uka. Da snakker jeg skikkelig innsats der pulsen er max og svetten spruter i 20-30 minutter.

 

Er dere med?

 

Fortsatt god romjul, og et strålende nyttår ønskes dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

GODT NYTT ÅR!

 

Nå nærmer hverdagen seg, og her i huset er det i dag en rolig dag etter nattens ferng. Ingen hard feiring, men det blir sen kveld og natt, og det merkes i dag!

 

I morgen begynner mitt prosjekt mot en slankere kropp. Jeg er klar, og gleder meg.

 

Har meldt meg påslankekrigen også, og jeg har tenkt å gjøre en skikkelig innsats for ikke å bli slått ut :)

 

Siterer Kongen; "Bli den du er født til å være"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...