Gå til innhold

Påmelding til Slankekrigen våren 2013


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Lager en påmeldingstråd til slankekrigen våren 2013 for å være sikker på at vi kommer tidlig igang!

 

Når skal vi starte opp?

Skal vi starte opp med en gang med "innveiing" 1/1 eller skal vi ha "innveiing" første mandagen i januar som er 7/1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg skal være med hvertfall :)

1/1-13 veier ikke jeg, det er rett og slett fordi jeg nok ikke har kommet meg iseng før ut på formiddagen denne dagen, så vekta blir uansett ikke riktig, men kan jo veie nyttåraften da, og registrere 1/1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Spennende!

Har sett edisse slankekrigene har vært nevnt her inne før, men har aldri deltatt.

 

HVordan fungerer det? regler?

 

Jeg har iallefall lyst til å være med :)

 

1.1.13 hørte skummelt ut, mne okey, det er da da det nye året begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med, men skal til utlandet fra 1.-8. januar. Kan kanskje klare å veie meg før jeg drar den 1., men vil ikke være hjemme innen andre veiing den 7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Har sett edisse slankekrigene har vært nevnt her inne før, men har aldri deltatt.

 

HVordan fungerer det? regler?

 

Jeg har iallefall lyst til å være med :)/>

 

1.1.13 hørte skummelt ut, mne okey, det er da da det nye året begynner :)/>

 

 

Det fungerer slik at en av oss har oversikt over startvekt til alle som er med, og registrer vektendringa i et regneark hver uke.

Den som har gått ned minst/opp mest i % av egen vekt er ute, slik fortsetter vi helt til vi bare har en igjen.

Selv om en ryker ut kan en fortsette å registrere vekta, for når finalen komme er den beste av de som har gått ut med igjen.

Det er ikke skummelt i det hele tatt, bare noe som kan hjelpe oss og holde oss i øra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med, men skal til utlandet fra 1.-8. januar. Kan kanskje klare å veie meg før jeg drar den 1., men vil ikke være hjemme innen andre veiing den 7...

 

Du ser selv om du registrere vekta di før du reiser og tar walk over første uka, eller om du registrer startvekta når du kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

God jul alle mann :) Håper dere koser dere i høytiden, det gjør jeg!

 

Jeg gleder meg til å ta i et skikkelig tak nå på nyåret, og syns denne slankekrigen virker motiverende :)

 

Da er det et spm; hvem melder vi vekt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kan jeg også få være med? Men er bortreist til over nyttår, så det blir første veiing 7 på meg også. Hvordan gjør jeg dette? Sender deg vekten bare?

 

Jeg gleder meg!!!!

 

Godt nytt år, hilsen Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kan jeg også få være med? Men er bortreist til over nyttår, så det blir første veiing 7 på meg også. Hvordan gjør jeg dette? Sender deg vekten bare?

 

Jeg gleder meg!!!!

 

Godt nytt år, hilsen Guro

 

Det blir laget en egen tråd hvor vi registrerer vekta :) Så bare vente litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager en påmeldingstråd til slankekrigen våren 2013 for å være sikker på at vi kommer tidlig igang!

 

Når skal vi starte opp?

Skal vi starte opp med en gang med "innveiing" 1/1 eller skal vi ha "innveiing" første mandagen i januar som er 7/1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...