Gå til innhold

"Sammen igjen" 2013 :)


Maximor
 Share

Anbefalte innlegg

Da er vi igang igjen, håper du blir med meg Heidi (hemulen );)/> vi er da under nytt navn, lei av julemål/høstmål/sommermål ..... så nå er vi igang med "sammen igjen" 2013 :)

jeg fikk sjokk på vekta idag 91 blank :(/> men jeg tror jeg kommer til å bruke torsdager som vektdag, passer egentlig best ;)/>

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Kjente meg så igjen med julemål, høstmål, sommermål etc etc....hvorfor skal vi i alle dager ha et mål om å gjøre noe innen en eller an dag...vi må gjør noe nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjente meg så igjen med julemål, høstmål, sommermål etc etc....hvorfor skal vi i alle dager ha et mål om å gjøre noe innen en eller an dag...vi må gjør noe nå!

 

 

Hei mette77 :) helt enig, da er vi igang. jeg har veiedag onsdag, tror jeg fortsetter med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAA. Selvfølgelig er jeg med Synøve. Da er vi igang - sammen igjen ;) her har vi et mål sammen, og det er å gå ned i vekt, bli der - uavhengig når vi når målet :P vi må være flinke til å motivere hverandre, rose hverandre og tipse hverandre med både det ene og andre :) Det gir oss hjelp på veien. Og selvfølgelig, her er det plass til alle.

 

Gleder meg virkelig stort til å jobbe sammen med dere nå ;). Jeg tar veiedag tirsdag siden jeg også er med på slankekrigen.

 

Lykke til - her lukter det stå på vilje ;)

 

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Formen her er fortsatt ikke god. Skal prøve å komme meg til legen i dag. Matlysten er på bånn, noe som kanskje i seg selv ikke er så ille, men uten næring blir det ingen energi, ingen trening, kroppen tærer på muskler (som jeg har strevd mye for å bygge opp!) og selvfølgelig kan jeg ikke regne med å bli så mye bedre når jeg ikke får i meg noe mat..

 

Kunne kanskje vært heldig å da gå ned noen kg, men de første dagene gikk jeg faktisk litt opp, og nå går vekta nedover, bare synd den går opp med engang man da får i seg mat, noe som jo er helt naturlig.

 

Tirsdag er også min veiedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heidi :)/> da satser jeg på veiedag tirsdag også, er jo med der jeg og ;)/> ja viktig og motivere og rose hverandre, er så mye lettere og klare seg videre :)/>

 

Jeg klarer ikke f til dette med den målstreken du har under :(/>

 

ha en fin dag

klem synøve

 

Flott Synøve, for nå skal du og jeg sammen med de andre klare det.

 

Trykk på linjen min så kommer du inn på siden hvor dette befinner seg. Du må opprette en pinkode, men ikke noe mer personlig enn det. Jeg bare leste meg frem til det og vips så var den der ;) Du skal ikke kopiere URL adr for å få den inn, men en av de to andre. Bare prøv deg frem. Får du ikke til så gi beskjed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen her er fortsatt ikke god. Skal prøve å komme meg til legen i dag. Matlysten er på bånn, noe som kanskje i seg selv ikke er så ille, men uten næring blir det ingen energi, ingen trening, kroppen tærer på muskler (som jeg har strevd mye for å bygge opp!) og selvfølgelig kan jeg ikke regne med å bli så mye bedre når jeg ikke får i meg noe mat..

 

Kunne kanskje vært heldig å da gå ned noen kg, men de første dagene gikk jeg faktisk litt opp, og nå går vekta nedover, bare synd den går opp med engang man da får i seg mat, noe som jo er helt naturlig.

 

Tirsdag er også min veiedag :)/>

 

Ønsker deg masse masse god bedring og med ønske om rask tilbake til "hverdagen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ønsker deg masse masse god bedring og med ønske om rask tilbake til "hverdagen" :)/>

 

Takk for det! :) Fikk bekreftet nyrebekkenbetennelse så ikke så rart jeg har vært dårlig da. Skal bort på middag i kveld, ønsk meg lykke til! Så begynner på medisinen i i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)/> Fikk bekreftet nyrebekkenbetennelse så ikke så rart jeg har vært dårlig da. Skal bort på middag i kveld, ønsk meg lykke til! Så begynner på medisinen i i morgen!

 

Nå er du sikkert på middag, men "lykke til" allikevel. Godt du fant ut av hva det var da. Da går nok rask fremover når du får startet med medisiner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koser jeg meg med et glass rødvin :P/> Tror det blir bare et ikveld og daaaa er jeg flink da :P/>

 

Ønsker dere alle en riktig god, sund, aktiv helg. Jeg skal ut å kjøpe piggsko imorgen og ut å gå tur både imorgen og søndag. Idag har jeg treningsfri grunnet veeeeldig støl etter en real treningsøkt igår :D/>

 

Heidi :wub:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) ble ikke rødvin på meg ikveld, får vente til imorgen ;)(vært sjafør å hentet min datter) men da skal jeg ha ett glass.. jeg skal også ut å kjøpe piggsko imorgen :) har hatt ett par icebug, men nå er det snart ikke pigger igjen ..så må spandere på meg ett par nye.. og da er det ut på tur :) ha en riktig god helg. Og god bedring mia123 :)

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det et par Icebug på meg idag :) Har også vært ute og testet dem med veldig godt resultat :) Det ble både litt jogging, rask gange, intervall opp en ganske bratt bakke fem ganger og litt styrke - alt ute i vintermørket ;) Nå er jeg så fornøyd at jeg koser meg et glass rødvin :D

 

Fortsatt fin lørdagskveld :)

 

Heidi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)/> det har jeg kjøpt meg idag også, dvs jeg kjøpte joggesko m pigg, er kanskje det samme ;)/> har prøvd de ut på en times rask tur, virket veldig bra.

Du har da virkelig fortjent ett glass rødvin, kos deg :)/>

ha en fortsatt fin lørdagskveld :)/>

klem synøve

 

Det er joggesko med pigg, men det står Icebug på esken. Superlette :D Flink du også Synøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Her ligger tempraturen på rundt 0. Glatt som fy!! Trenger egentlig nye piggsko, har fått hull bak i helen på den ene, siden de er såpass stive så får jeg litt gngsår av de.

 

Fortsatt ganske energiløs og vurderer om jeg skal på jobb i morgen eller ikke.. Fikk hvertfall i meg endel mat i går da, og har holdt på det. Gikk en liten tur også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne henge med dere og bidra til motivasjon, samt hente motivasjon til 10-15kg prosjektet!!!klem fra raffen

 

Heng deg på, her skal kiloene motstand (til å sette seg fast) få :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jenter, er vi straks klar for en ny uke. Åååååå som jeg gleder meg :D Føler at jeg virkelig får det til (etter en uke bare???) Vel, vel viljen er det ihvertfall ikke noe å si på her i gården :P Det blir nok mange og tøffe treningsøkter denne uka også, for her skal fettet forbrennes :P Ønsker dere alle lykke til :)

 

Heidi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg henger meg på her hos dere igjen. Har forsøkt før, men nå er jeg veldig motivert. For å holde motivasjonen i gang litt lenger enn noen kilo har jeg nå bestemt meg for å ta av det jeg klarer til sommeren - med GR kurs. Når sommeren er her håper jeg at jeg har klart å gå ned min 15 kg. Planen er videre å fortsette på hold vekten til høsten.

 

Nå bare MÅ jeg klare å få av meg disse kiloene!

 

Sammen er vi sterke og vi skal klare det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg henger meg på her hos dere igjen. Har forsøkt før, men nå er jeg veldig motivert. For å holde motivasjonen i gang litt lenger enn noen kilo har jeg nå bestemt meg for å ta av det jeg klarer til sommeren - med GR kurs. Når sommeren er her håper jeg at jeg har klart å gå ned min 15 kg. Planen er videre å fortsette på hold vekten til høsten.

 

Nå bare MÅ jeg klare å få av meg disse kiloene!

 

Sammen er vi sterke og vi skal klare det ;)/>

 

Nå eller aldri sier jeg :angry: Fint at vi kan jobbe sammen mot et og samme mål, nemlig NED og vi gir oss ikke nå. Hyggelig å ha de med igjen Monken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...