Gå til innhold

Påskemål fredag 24-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. så var det helg igjen..

Har ingen store planer for helgen,men skal få prøvd mine nye ski som ble handlet inn igår.. de gamle var nok en 20 år,så det trengtes utskifting.. Blir litt mere skigåing nå når ungene er blitt litt større og det er deilig.

 

Ellers så må det ikke bli noen store utskeielser,for de har jeg allerede hatt denne uken:p

 

Ha en kjempefin helg alle sammen. vi snakkes vel i helgen håper jeg:-)

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig er det helg, denne uken har vært litt tung med mye hodepine. Noe som har gjort at jeg måtte droppe to treningstimer - fryktelig irriterende. Men på den andre siden så har jeg hatt en sunn uke. Ikke noen større utskeielser.

 

Tenkte jeg ville dele en sunn og kjempe god oppskrift med dere:

Kok brokkoli- og blokkål-bukketter i 30 sekunder, hakk løk, eple i skiver, purre og blandet det med bønner (hvite/røde etc), gresskarfrø og matyoghurt tilsatt hvitløk og krydder. Her kan man variere i det uendelige. Kan spises alene (f.eks til lunsj) eller sammen med kjøtt eller fisk. Velbekomme!

 

Ønsker dere alle en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slit `an med nye ski - det er jo en kjempegøy måte å holde seg i aktivitet på :(

Her i Bergen er det ikke snø, men nydelig vær for 5 dag på rad så her er det mye turgåing, og det er så deilig!!

Takk for oppskritstips, det skal prøves! :)

Jeg har veldig gode dager nå når jeg holder meg strikt til south beach så påskemålet (60kg) vet jeg at jeg klarer å nå.

 

Hvor langt har dere andre igjen til påskemålet?

 

Klem Jannicke

 

--- Si det du mener, det er rett og det er ærlig. Men, si ikke alt du mener. Det er klokt og det er kjærlig!---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for middagstips, nuss. Det skal jeg prøve!

Jeg skal også gå litt på ski i helgen, så håper ikke det blir for mildt ute...

 

Gratulerer, Jannicke. Du har virkelig kontroll nå :-)

 

Jeg har dessverre 4,5 kg igjen til Påskemålet. Gikk jo som dere kanskje husker opp 0,7 denne uken. Men-men, jeg har HELE 6 uker på meg, så tror det skal gå bra. Eller: slett "tro" - jeg VET det skal gå bra :-)

 

Innstilling er alt, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal også på hytta i helga og den ligger ved kysten så det blir nok ingen ski tur der.. men det er kjempefing å være ut og bare gå .

Nuss den oppskriften din hørtes godt ut og må prøves.

 

Mitt påskemål er å komme under 78 kg og det skal jeg da klare. under 3 kg igjen så med litt flaks(les arbeid) så blir det litt å gå på også.

 

Til dere alle kos dere i helgen på ski eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen store planer for helgen. Håper på at vi kan gå en lang tur i morgen, bare været holder seg.

Håper egentlig at jeg kan gå ned 5 kg til til påske, kanskje et stort mål, men jeg setter meg ikke ned å griner om det ikke går for å si det sånn :(

 

Ha en flott dag folkens så ses vi vel i løpet av helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent spinning i dag, og er klar for tortillias igjen i kveld! -Bruker veldig mager ost (ekstra mager, enda mindre fett enn lett osten), lett rømmekolle i stedenfor lett rømme (sparer enda noen gram fett), og selvfølgelig karbonadedeig og grove tortillias lefser!

 

Jeg har igjen nesten 5 kg til påskemålet. Det hele har egentlig gått ganske mye tregere enn forventet, men det kan fremdeles gå hvis jeg får ett skikkelig jafs denne uken! Var 92,0 forrige uke, og skal ned på 87-tallet før påske.

 

Hvis jeg bare klarer å holde meg i gang med trening, så burde det gå! -Og hvis ikke det går, så har jeg forsåvidt godt med tid! -Ned til 80 er fremdeles den endelige planen, og jeg har tenkt å bruke hele våren/sommeren på dette!

-Satser på at det blir hold vekten kurs fra August!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Ettersom det går litt trått for meg, så har jeg fremdeles 4,5 kg igjen for å nå påskemålet.

Kjemper stadig vekk videre for å nå dette målet. Jeg har enda ikke gått opp i vekt noen uke, så det lover da iallefall godt.

Gratulerer til alle dere som bare har noen få kilo igjen.

Kjempeflink er dere. :(

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Jeg har heller ikke tenkt å gi meg før jeg er ferdig.

Ble så glad da jeg fikk se at GR starter opp med nettutgave av hold vekten kurs i løpet av våren.

Det er så forferdelig langt til noen som arrangerer kurs her hvor jeg bor.

 

Gleder meg til den dagen :(

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er med i gjengen 10 kilo til påske. Startet 16 januar, og har 4.4 kilo igjen, noe jeg håper jeg greier.

Går på kurs, men neste uke er siste gang, Håper å greie resten selv, forhåpentligvis med god hjelp av dere. Når jeg har nådd mitt mål, er det meningen å starte på ett hold vekten kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Hei!

Jeg er med i gjengen 10 kilo til påske. Startet 16 januar' date=' og har 4.4 kilo igjen, noe jeg håper jeg greier.

Går på kurs, men neste uke er siste gang, Håper å greie resten selv, forhåpentligvis med god hjelp av dere. Når jeg har nådd mitt mål, er det meningen å starte på ett hold vekten kurs.[/quote']

 

 

Du må gjerne bli med. Jeg er også med begge stedene.

Føler meg hjemme begge stedene.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...