tam Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe oss? Vi er et ektepar som skal prøve å gå ned i vekt etter grete roede-metoden, men vet ikke hvor mange kalorier som er anbefalt for menn. For damer anbefales ca 1200 kcal men antar menn kan spise noe mere. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka-mor Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe oss? Vi er et ektepar som skal prøve å gå ned i vekt etter grete roede-metoden, men vet ikke hvor mange kalorier som er anbefalt for menn. For damer anbefales ca 1200 kcal men antar menn kan spise noe mere. Noen som vet? Hvilken meny du eller mannen din bør holde kommer ann på hvordan høyde og vekt dere har ved start. Er nok også noe variabelt i forhold til kvinne/mann. Jeg er gull-medlem her inne på nett (går ikke kurs), 449,- for 6 mnd. Da får en ett bedre dagbokverktøy og mere målinger og mer oversikt over eget kosthold/trening. Her fikk jeg opp at jeg skulle ha en kcal på 1600 pr. dag for å gå gjevnt og sunt ned i vekt. Jeg er 172 cm og 104kg ved oppstart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka-mor Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Ser forresten at der ligger en tråd under ny fanen, som beskriver regnestykket på hvor mye og hvilken meny en skal ligge på. Se om dere finner det ut der Lykke til i allefall http://www.greteroede.no/forum/index.php?/topic/9333-saa-mye-skal-du-spise-i-loepet-av-en-dag/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tam Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå