heilar Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei, noen som vet hvor mange kalorier det er inen hjemmelaget müsli? Fant denne oppskriften på nettet : 250 gram (økologiske) havregryn 50 gram solsikkekjerner 50 gram sesamfrø 5o gram mandler, grovt hakket 50 gram valnøtter, grovt hakket 50 gram hasselnøtter, grovt hakket 25 gram brunt sukker 2 klyper maldonsalt 1 dl eplejuice (eller annen fruktjuice) 1 ss honning 1 ss smør litt kanel (smak til), kan sløyfes 75-100 gram tørket eple, i biter. Er dette noe jeg trygt kan spise i små mengder sammen med tyrkisk yoghurt feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Denne ville jeg nok spist i små mengder (men den ser himla god ut). Jeg tenker at den er ca 50/50 havregryn og nøtter eller kjerner - tipper det blir ganske riktig (men litt lavet) hvis du skriver halvparten nøtter og halvparten havregryn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå