Gå til innhold

Hurra


Gjest likermat
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal ikke lengre ned over 40 kg , men bare noen og 30. Da passer jeg inn i gruppen her ;)/>

Hurra for meg. :P/> :P/>

 

Hurra for deg!!! Selvfølgelig passer du perfekt her da!! :) Velkommen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Hurra for deg og gratulerer :D/> Velkommen i gruppa B)/>

 

 

Takk for det

 

Uke 1, på kurs nr3 endte opp med 16,5 tp og vektnedgang på 2 ,7 kg. Herlig å være tilbake.

Jeg hàr fått meg en ny treningskompis også, mer som personlig trener. Dama til svogeren min er sprek som fy og har tilgang til treningslokaler og ville ha selskap av meg. På neste trening har hun tenkt og "presse" meg på intervalltrening på sykkel. Kjenner allerede at det svir. Og øm i rompa....

Men da vet man at det virker.

Jeg vil ned under 20 kg på neste veiing.

 

Jeg har anskaffet meg skritteller også. Det er kjempegøy. Anbefalte skritt pr dag er 10000 og jeg har har over 12000 , kun på jobb. Så å si at jeg har stillestående jobb er er feil. Men det er skjedd en katastrofe.. Jeg har rotet den bort .. Fra jeg kom hjem fra trening i går til jeg skulle reg skritt min sider, den er søkborte...man blir i hvertfall minst like distré selv om man går ned i vekt..

Nå står en nydag for tur..det blir havregrøt til frokost i dag, litt lei knekkebrød nå. Jobb og kveldstur med en annen venninne i kveld.

Så får vi bare håpe på at skrittelleren dukker opp igjen.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Tralalalala.... Dette går så bra..det går nedover

Trening med spinningsykkel i går.. Kremt, den svei. Og gnagsår og vannblemme der settet traff best. :blink:/>

Ikke saltrening før på onsdag nå. Så det gror vel fort. Men kjekt er det selv om det er litt hardt der og da. Treningspartnerern min er betydelig sterkere og sprekere enn meg. Men jeg blir bedre for hver gang.

Foreløpig har jeg gått nedover på vekta , men jeg venter nå på punktet der jeg har lagt på meg fordi muskler er tyngre enn fett... Har skjedd før. Blir litt deppa da, men på en bra måte.

 

Fredag i dag, helg og frisør time i morra. Det er kjekt med med litt ekstern pynting av utsende også. Må få til noen turer i helga, lurte på en fjelltur på søndag faktisk . Men det er så kaldt ute att jeg er redd det er uutholdelig på toppene. Bedre inni skogen da sikkert .

 

Ha en fin helg. Husk det er lov å kose seg litt ekstra i helgen. Vi har jo frimerker :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Mandag..

Spent på hvordan dette har gått. Har skrevet opp maten jeg har spist, men ikke veid. Og en cupcake på lørdag er i hvertfall på frimerke samlinga mi. <_<

I går var en kjempe fin dag og vi var ute nesten hele dagen. Vi var ute og gikk på skøyter.

Nå er det er det kjekke at jeg gikk til anskaffelse av hockeyskøyter sist vi hadde skøyteis. For 2-3 år siden. Har ikke fått brukt dem siden da. Nå er jeg 20 kg lettere og du verden for en forskjell. Jeg Greide Å stå på de lenge og det var ingen ting som klemte over tærne og ondt i føttene var akkurat det samme som andre hadde.... Det er så kjekt når man oppdager hvilke fordeler kroppen har av å gå ned i vekt :rolleyes :rolleyes:

Vi grillet og jeg spiste sikkert en godogmagerpølse for mye. Men man blir jo så sulten av å gå på skøyter :P

Men jeg gikk en rask tur 6 km etterpå for å reparere for pølsa. B)

 

Idag er det veie dag...... Spent...

Gått inn 6cm . 13,5 trimpoeng

 

Hadde vært kjekt men 1,6 ned da, da blir det akkurat 20 kg.... ( xxxxxxxxxxxxxx ) krysser fingra B)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

Mandag..

Spent på hvordan dette har gått. Har skrevet opp maten jeg har spist, men ikke veid. Og en cupcake på lørdag er i hvertfall på frimerke samlinga mi. <_</>

I går var en kjempe fin dag og vi var ute nesten hele dagen. Vi var ute og gikk på skøyter.

Nå er det er det kjekke at jeg gikk til anskaffelse av hockeyskøyter sist vi hadde skøyteis. For 2-3 år siden. Har ikke fått brukt dem siden da. Nå er jeg 20 kg lettere og du verden for en forskjell. Jeg Greide Å stå på de lenge og det var ingen ting som klemte over tærne og ondt i føttene var akkurat det samme som andre hadde.... Det er så kjekt når man oppdager hvilke fordeler kroppen har av å gå ned i vekt :rolleyes :rolleyes:/>

Vi grillet og jeg spiste sikkert en godogmagerpølse for mye. Men man blir jo så sulten av å gå på skøyter :P/>

Men jeg gikk en rask tur 6 km etterpå for å reparere for pølsa. B)/>

 

Idag er det veie dag...... Spent...

Gått inn 6cm . 13,5 trimpoeng

 

Hadde vært kjekt men 1,6 ned da, da blir det akkurat 20 kg.... ( xxxxxxxxxxxxxx ) krysser fingra B)/>/>/>

 

 

 

Nei... Nei bare 1,3 ... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

I uka som har gått, har jeg klart å få 26,5 tp.. Håper på gode resultater i morra..

 

Må jo over 300 g ned i hvert .. Har snik veid meg hjemme så jeg har en liten pekepinne..

 

Det er jo gøy også...

:huh:/> :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likermat

trent hardt denne uka... fettet har blitt til muskler...

 

ned 0,9.. :rolleyes:

 

fonøyd med det.. ned er ned. liker meg best når det er over 1kg da men.. har gått inn 11 cm også. ¨

og blitt mye mer energisk..gjør husarbeid på kveldstid.. det hadde jeg ikke energi til før.. da sparte jeg det den drit jobben til helgene. nå vil jeg på tur i helgene,, ikke tid til husarbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneMathilde

Fantastisk inspirerende, du er definitivt på god vei! Jeg har ennå til gode å gå ned mye på en uke, men jeg trøster meg med at ned er ned ;)

 

Gleder meg til å virkelig kunne kjenne på kroppen at det har skjedd noe, slik du kan. Må jo bare være en fantastisk og inspirerende følelse!

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er lurt, 24 tp denne uka.

To kvelder med "utskeiing" i helga. Men baderomsvekta viste nedgang i dag tidlig!

I dag prøvde jeg meg på litt jogging på treningsturen min. Jogga der det gikk litt nedover av seg selv, litt juks, men jeg er jo fremdeles ganske stor, så det er greit for føttene mine å ha litt drahjelp. Har hælspore i hælen, og merker fort at det blir ondt med overanstrengelse. Men det virka som det gikk bra. Må tenke på at vekta kan være stort press for knæra også. Stolt av jeg greide det. Jogga tilsammen i 1 km . Og jeg har aldri jogga før. Ikke i gymtimene på skolen engang. Jeg gikk .

Det føles bra og kunne bevege seg.

Jeg har kjøpt mef strombergturbukse også. Den var akkuratf or liten når den kom i posten. Men nå sitter den bra. Er fremdeles litt å gå på for at den skal være løs og ledig da, men da har jeg og jobbe for. Nevnte jeg at jeg kjøpte den i xl, den forrige turbuksa mi var xxxxl og den var så trang at knappen spratt opp hele tiden !

 

I morra er det veiing !

ðŸ®

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Dæven, så mange trimpoeng! Skjønner ikke helt hvordan det er mulig, jeg... Selv er jeg superhappy når jeg klarer å komme meg over 10! Men det er jo bra det og, så klager ikke. :)

Vedr jogging så er det jo supert at du har kommet i gang med det! Men ikke glem at å jogge nedover er mer belastende for knærne enn å jogge bortover eller oppover. At oppoverjogging kanskje er et stykke borte er greit, men det kan være lurt å tenke litt på det. Håper også at dersom du har tenkt å fortsette med jogging har skaffet deg skikkelige sko, hvis ikke bør du gjøre det. Hvis du bor i nærheten av en Löpslabbet-butikk er det et greit sted å gå, for de sjekker løpestilen din og finner sko som passer ihht det (pronasjon og alt det der). Tror kanskje de sjekker sånt på enkelte andre sportsbutikker også, men er ikke sikker. Be uansett om hjelp og ikke vær redd for å bruke litt penger på skikkelig fottøy til trening, for det er en bedre investering enn å ende opp sykemeldt med overbelastning og ingen mulighet til å trene i det hele tatt... Jepp - jeg har prøvd i form av akillesbetennelse for noen år siden. Ikke noe festlig... :)

 

Håper veiingen i dag gikk greit, selv har jeg prestert å glemme hva jeg veide i morges. :blink: Jepp - det er tydeligvis mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, så mange trimpoeng! Skjønner ikke helt hvordan det er mulig, jeg... Selv er jeg superhappy når jeg klarer å komme meg over 10! Men det er jo bra det og, så klager ikke. :)/>

Vedr jogging så er det jo supert at du har kommet i gang med det! Men ikke glem at å jogge nedover er mer belastende for knærne enn å jogge bortover eller oppover. At oppoverjogging kanskje er et stykke borte er greit, men det kan være lurt å tenke litt på det. Håper også at dersom du har tenkt å fortsette med jogging har skaffet deg skikkelige sko, hvis ikke bør du gjøre det. Hvis du bor i nærheten av en Löpslabbet-butikk er det et greit sted å gå, for de sjekker løpestilen din og finner sko som passer ihht det (pronasjon og alt det der). Tror kanskje de sjekker sånt på enkelte andre sportsbutikker også, men er ikke sikker. Be uansett om hjelp og ikke vær redd for å bruke litt penger på skikkelig fottøy til trening, for det er en bedre investering enn å ende opp sykemeldt med overbelastning og ingen mulighet til å trene i det hele tatt... Jepp - jeg har prøvd i form av akillesbetennelse for noen år siden. Ikke noe festlig... :)/>

 

Håper veiingen i dag gikk greit, selv har jeg prestert å glemme hva jeg veide i morges. :blink:/> Jepp - det er tydeligvis mulig.

 

 

Takk for god tilbakemelding ang sko nedoverbakke og jogging.

 

Det gikk nedover denne uka også. Men kun 0,7 ! Men ned er ned . Har faktisk gått ned 9 kg siden jul og 24,7 til sammen siden august ! Blir hyttetur og skiturer igjen i helga ! Kurset siste dag på neste mandag ! Håper på 1 kg da ! Neste delmål er 99,9 ;) bare 3,5 kg igjen dit. Begynner på nytt kurs fortløpende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneMathilde

Jeg er med!

Jeg har siste kurs neste mandag, men er allerede påmeldt på nytt kurs. Har bestemt meg for at denne gangen skal jeg gå på kurs til jeg er fornøyd. Rett og slett!

 

Så gøy med buksa! Jeg har en kåpe som jeg venter på at skal passe bedre, synes det er kjempegøy å merke at klær sitter bedre/blir videre. Det er ekstra oppmuntring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...