Gå til innhold

Mitt mål er 60 kilo


Gjest monjanse
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest monjanse

Jeg skal bli 60 kg. Jeg spiser lite, og dropper kvelds så jeg sulter om kvelden men spiser en god frokost og litt lunch og middag. Jeg svømmer om mandagen, spiller fotball om tirsdagen og det hender at jeg går en liten tur en gang i helga. Hvordan bør jeg å frem for å nå målet, uten om det å trene? Kan jeg spise litt snop de få gangene jeg går på kino?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig vil jeg anbefale deg å ha flere små og faste måltider. Da av sunnere innhold. I GR-metoden har du har lov til å kose deg litt (Da med kosemerker, så det er posjonert ut med merker pr. uke og du fordeler selv når du vil bruke dem, men må ha plass kcal messig den dagen)

 

Begynn å registrere hva du spiser og mengden. Bruk verktøyet her på nett eller meld deg på kurs ;) Jeg bruker verktøyet her inne på nett, da jeg ikke ønsker gå noe kurs nå. Har kjøpt meg gullmedlemskap, hvor verktøyet med registrering er mer utfyllende. Da ser en forhold mellom proteiner, karbohydrater og fett, hva som anbefales deg og hvor du faktisk ligger. Det er en fin måte å bli bevisst egene matvaner på. Og jeg tror du må se med ærlige øyne på dagens livsstil for å klare stake ut kursen for livsstilsendringer.

 

Bruk nettstedet å finn ut om dette er veien å gå for deg :) Og velkommen i klubben B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...