Gå til innhold

0 kcal på lettmargarin


TinaP
 Share

Anbefalte innlegg

Har prøvd flere lettmargariner nå men når jeg registrerer så får jeg kun 0 kcal opp. Fungerte helt ok tidligere i dag men nå viser det bare null selv om jeg har skrevet 6 g.

 

Flere med samme problem?

Jeg sliter med noe av det samme... Ser ut som alle slags melkeprodukter jeg registrerer kommer ut med 0 kcal!?? Hva er dette liksom? Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem her. Hverken yoghurt eller ekstra lett melk inneholder kalorier i kveld 😜

 

Men vanlig lettmelk og andre matvarer legges inn som vanlig. Fikk dårlig score idag fordi jeg ikke fikk registrert nok melk og kalorier... Håper problemet er løst til i morgen :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Samme her, jeg får 0 kcal på Brelett, yoghurt, lettmajones og ekstra lett melk fra Tine.

Ekstra lett melk fra Q-meieriene går derimot bra.

 

Jeg prøvde å logge en sak på brukersuport (link nederst på GR-sidene), men det vanlige passordet mitt virket ikke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Godt det ikke bare er meg. Ikke bare gir enkelte ting 0 i kalorier, kalorisummeringen på hvert måltid funker heller ikke hos meg. Da blir det vanskelig å holde oversikt gitt.... Håper de ordner det snart, liker egentlig ikke at man må hele tiden trykke oppdatere når man registrerer ting - måtte jo ikke det før. Akkja - blir vel en vane det og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Her er svaret jeg fikk fra GR:

 

Hei,

Vi har begynt å jobbe med å lage Produktguiden på App!

I den forbindelse, oppsto det en teknisk feil – og en del matvarer ble vist i dagboken med 0 kalorier…

Vi har nå funnet ut av feilen – den blir rettet, sannsynligvis i morgen formiddag.

Vi er 99% sikre på at det du har registrert med 0 kcal, vil bli vist riktig etterpå, så du har ikke registrert forgjeves!

Vi vil legge ut en melding på forsiden på greteroede.no når feilen er rettet.

 

Så da får vi håpe det løser seg i morgen :)

 

Men Krusmynte, jeg har også sett at kcal-tellingen av hele dagen noen ganger henger seg. Særlig hvis jeg endrer mengde på en allerede registrert matvare, lar den ofte være å oppdatere seg når jeg trykker "oppdater": Men dersom jeg legger inn en ny matvare, da oppdaterer den riktig. Så det hender jeg registrerer noe jeg ikke har spist, bare for å slette det etterpå. Tungvindt workaround, men jeg håper det også blir fikset snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...