Gå til innhold

nå eller aldri......


Gjest aloe
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Paloma05

Veldig fornøyd med første uke på kurs! 1.9 kilo ned:-) 13 trimpoeng har gjort sitt :-) Er ferdig med level 1(10 økter!) av 30 day shred, så i morgen begynner jeg på level 2..gruer meg litt, men gøy når man ser resultater! :)

 

Resultater:

Startvekt: 93.3

12/3: 91.4 (ned 1.9 kg)

 

Mål:

Delmål 1: 88,3 kilo innen 2.april (ned 5 kilo)

Delmål 2: 83,3 kilo innen 7.mai (ned 10 kilo)

Delmål 3: 78,3 innen 11.juni (ned 15 kilo)

MÅL: 73 kilo innen 16.juli (ned 20 kilo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paloma05

Hei. Fredag skal jeg på kino, og da er fristelsene der.... Jeg for studere bøkene og se hva skal jeg kjøpe. Har dere tips.

I høst 2012 prøvde jeg Lavkarbo mat. Jeg fikk tilkjørt hjem alle måltidene for 4 uker, men det tok ikke lang tid før jeg var lei av maten og grudde til å spise den.I Grete Røde`s kokebok er det masse delikate retter som jeg kommer til å bruke flittig i fremtiden. :)/>

Jeg gleder meg også til våren og sommeren. Da skal jeg kjøre lange turer langs elva, ha med meg frukt isteden for iskrem eller kjeks. :P/>

 

Vet at fredagen har passert, men kanskje du kan nyte godt av disse tipsene senere!:) Har du smakt de store Dent-pastillene? De finnes i rosa, oransje og gul pakke. Kjempegode! 4kcal per pastill, så det er jo ingenting :-) De tyr jeg ofte til når søtsuget melder seg:-) Ellers så er popcorn en veldig fin ting å bruke frimerker på. Det er så lett, så man får utrolig mye for kaloriene...men ville kanskje tatt med hjemmefra, sikkert dynket i fett og salt de som er på kinoen. Men sånn ferdigpoppet pose fra Maarud funker supert:-) Og selvfølgelig grønnsaker og frukt...kanskje litt kjedelig på kino men:P OGSÅ siste tips: på kino er man jo veldig låst! Klarer man å motstå fristelsen når man går forbi kiosken, så er man pretty much stuck uten godteri resten av filmen...så hold ut! hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Attiir55

Takk for svaret Poloma05. Kino kveld gikk noenlunde bra. Litt "biler" og 1 glass rødvin før filmen. vi er merkelige vane mennesker. Kino = masse slikkeri enda man blir kvalm etterpå. Hører jeg musikken til Poirot serien , da har jeg lyst på vin. Poirot = fredag og vin. Jeg må arbeide mere med tankene.Ha en strålende dag alle sammen. Må jobbe litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Attiir55

Hei. Ny uke, nye muligheter. Det går nedover :) uten å trene.

Første delmål er 80 kg

Andre delmål er 70 kg

Alt etter dette er bonus. Ideal vekt er c. 60 kg

 

Start

Uke 6......89,4 kg

Uke 7......88,4 kg

Uke 8......87,9 kg

Uke 9......87,8 kg

Uke 10.....87,2 kg

Uke 11.....87,2 kg

Uke 12.....86,2 kg

 

Ha en fin uke alle sammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei alle sammen :rolleyes:/>/>

Nå er det gått noen dager siden.

Sist uke gikk greitt, 0, 6 kg :lol:/>/> Det går den rette veien og det er BRA.

Nå er det snart påske, men for meg blir det arbeidsdager og en liten tur for å besøke familie.

Må tenke på "formene" i den uka også, det er våren og sommeren som er motivasjonen!! Ser frem til det :D/>/>

Vi snakkes!!

 

Hilsen optimismen :rolleyes:/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo!

Nå er det lenge siden. Ny dyst, og nye kilo skal av. Gleder meg!!! :)/>/> Håper så mange som mulig tar opp kampen om kiloene sammen med meg :rolleyes:/>/> og at vi kan motivere hverandre til skikkelige resultater :D/>

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Attiir55

Hallo!

Nå er det lenge siden. Ny dyst, og nye kilo skal av. Gleder meg!!! :)/>/>/> Håper så mange som mulig tar opp kampen om kiloene sammen med meg :rolleyes:/>/>/> og at vi kan motivere hverandre til skikkelige resultater :D/>/>

Vi snakkes.

 

Hei. Tilbake i hverdagen etter ferien. B) Jeg må tilstå at jeg har gått opp 1,3 kg siden sist.Veier ny 87,5 kg. Ny mål er 85,0 kg til slutten av april. DETTE SKAL JEG KLARE. :) Nettkurset er snart slut. Har lært en del og skal registrere maten jeg spiser inntil jeg har nådd 70 kg.

 

Hvordan går det med dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. ;)/>

Joda, det går sakte, men sikkert den rette veien. I dag snøer det dynetrekk, og det blir lite med gåing. Har tatt nedvasken av huset, svetta og moppa rom for rom. Det er trim det også. :rolleyes:/>

Venter til det blir normalt vær. Da skal sykkelen ut, og jeg skal sykle fine gode turer. Blir som besatt av sykling når jeg ser programmet "på hjul med Dag Otto". Har lyst på en sykkelferie i år!!! :D/> Gleder meg til fortsettelsen :)/>, sammen med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tilbake i hverdagen etter ferien. B)/> Jeg må tilstå at jeg har gått opp 1,3 kg siden sist.Veier ny 87,5 kg. Ny mål er 85,0 kg til slutten av april. DETTE SKAL JEG KLARE. :)/> Nettkurset er snart slut. Har lært en del og skal registrere maten jeg spiser inntil jeg har nådd 70 kg.

 

Hvordan går det med dere andre???

 

 

17 kg er også mitt mål!! Jeg går sammen med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Attiir55

For en lettelse, vekta viste 86,1 :) . Målet er å se 85,8 i slutten av uken. Jeg har tegnet 6 måneds gullmedlemskap og kan registrere vekta og andre ting, ikke minst det jeg eter daglig. Jeg spiser c.1100 - 1300 kcal pr. dag. Har begynt å spise Fiberrik Seters knekkebrød med makrell i tomat til lunch.Lite kalorier. Coop har laget veldig god brød som heter Styrk. Anbefaler.

Det er vår i lufta, litt regn og tåke, men det går mot vår og sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Attiir55

Hei.

 

Det går sakte, litt opp og litt ned. Har sluttet å registrere maten, og veier meg ikke så ofte som før. Men det går i alle fall ned over.

 

Uke 6......89,4 kg

Uke 7......88,4 kg

Uke 8......87,9 kg

Uke 9......87,8 kg

Uke 10.....87,2 kg

Uke 11.....87,2 kg

Uke 12.....86,2 kg

uke 23.....84,4 kg

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...