Gå til innhold

Akkurat nå starter mitt slankere liv


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei dame på 37 år som sliter med trøstespising og overspising. Dette har ført til at jeg har en kropp jeg mistrives i og jeg tenker negativt om meg selv. NÅ har jeg kommet til et punkt der det må skje en forandring. Jeg vet at jeg ikke greier det alene, så derfor starter jeg denne tråden. Håper flere henger seg på, så vi kan støtte hverandre i vektnedgangen.

Målet mitt er å gå ned 10 kilo..håper det har forsvunnet til bikinisesongen :rolleyes:/>

I dag planlegger jeg hvordan jeg skal gjennomføre det, starten blir i morgen.

Gleder meg til ukene fremover :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/> Eg har sammen mål som deg. Og no vurderer eg å melde meg på eit nettkurs her. Om det blir no eller om ein mnd det veit eg ikkje enda, men egentlig burde eg berre hoppe i det :)/> Masse lykke til :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Jeg har vurdert kurs selv, men føler jeg kan metoden hvis jeg vil. Har gått på fire kurs tidligere med gode resultater. Skal prøve litt selv først uansett.

I ettermiddag har jeg planlagt middager for den første uken og motet meg opp til min sunnere hverdag :) potetgullposen er tømt og skapene er kjemisk rensket for snop. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snopfrøken

Håper det er greit at jeg slenger meg med:-) Føler at jeg passer inn her mht alder, "størrelse" og vektreduksjonsplaner. Jeg er ikke helt sikker på hvor mange kg jeg skal ned, men inntil 10. Har gått i fellen hvor jeg har "vendt meg til" noen ekstra kilo, men nå vil jeg ut av den tilstanden. Jeg prøver å ha fokus på at det er en livsstilsendring, ikke noen knallhard slankekur på kortest mulig tid. Godterier er min store last, og det kan bare ikke være hverdagskost! Sånn er det med den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snopfrøken

Kan melde inn vekt jeg også, og den var 67,7 kg i dag tidlig. Har liggende to par splitter nye Levis bukser som ikke kan tas i bruk, og målet er at de skal passe godt. Tipper jeg må ned mot 60 kilo for at det skal skje, så her er det bare å jobbe!! Skal til London med jobben om ca 5 uker, og håper å være på god vei til da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan jeg bli med her? Jeg sliter litt med motivasjonen for tiden. Gikk ned til 66kg til sommeren 2012, men så sank motivasjonen, jeg begynte å spise mer og trimme mindre..

Tror jeg veier 72-73 kg nå, skal på vekta i morgen, skal ned 10kg. Er 158cm høy. :)

Trenger virkelig et spark bak! Skal gjennom en opperasjon til sommeren, vil jo gå ned så mye som mulig til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok greie å motivere hverandre her :)/> Første dag av mitt slankere liv har gått bra. Det som har blitt feil er antall kalorier i dag. Det viser alt for lite. I morgen må jeg spise mer for å komme opp i rett antall kalorier. Jeg vet det har blitt lite frukt og grønt, så i morgen blir det tur på butikken.

Gleder meg til fortsettelsen ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg meldt meg på eit nettkurs, og håper det vil hjelpe meg litt på vei :) Det blir mitt første kurs, idag vil skritt telleren få nytt batteri og eg har bestilt meg pulsklokke. No er eg snart klar :) Gleda meg til å ta fatt på dette her no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: hei alle sammen :rolleyes:

denne tråden var veldig MEG kjente jeg.Får jeg være med?

Jeg har kommet til overgangsalder,så det går ikke fort nedover med mine

10-12kg for mye B)

vekt i dag er 80,7(er med på slankekrigen).

 

Belønning er viktig underveis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag og jeg gruer meg til helgen. Når det gjelder helg og godterier hører det sammen. Jeg må prøve å snu om litt på det. Det er ikke enkelt men jeg skal prøve..nei jeg skal få det til!

Frem til nå i dag har jeg spist en stor frokost og lunch, dette i håp om at godtesuget skal bli mindre til kvelds.

Bessa du nevner belønning, og det skal jeg gi meg allerede neste uke hvis jeg greier utfordringene i helga.

Pulsklokke er kjekt å ha, artig å følge med på hvor mange kalorier vi forbrenner. Det er en god invistering Annema7.

Ha en fin fredag alle sammen :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reflection

Jeg henger meg på :) Jeg er 25 år, og vil ned 10 kg til sommeren :) Er igang med første uke på nettkurs, mitt første på Grete Roede. Sliter litt med hofter og føtter, så turgåing funker ikke så bra for meg =/ Økonomien er heller ikke veldig god, så jeg har ikke råd til treningssenter. Men har jo lest flere suksesshistorier om folk som går ned masse, kun ved å endre kostholdet :) Så jeg prøver det:) Følger Meny 2, og skal da altså spise 1600 kalorier til dagen.. :) Foreløbig går det bra! Hadde en sprekk i går til lørdagsmiddagen.. Hadde fajitas, og jeg tok 3 fylte lefser istedenfor 1.. Tror jeg ble så sulten og uvel fordi jeg ikke spiste før på kvelden, som vi pleier om lørdagene. Og så glemte jeg at jeg kunne "bytte om" på kvelds og middag, så jeg spiste "kvelds" tidligere på dagen, og dermed ikke ble så sulten mot middag. Jaja.. Det er sånn vi lærer:) Jeg har også pleid å veie meg hver dag, så nå har jeg bestemt meg for å følge rådet om å veie meg kun en dag i uken.. Mindre stress av det.. :) Og mer spenning, hehe:) Min veiedag er torsdag, for det er da jeg sender inn rapport:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Min veiedag i dag,opp 0,4kg,jeg må trene mye mer tror jeg.Kanskje lengre økter,men det er ikke lett etter jobb,når man har gått i nesten 7 timer,på sykehjem.

Trener på stepbenk-ellipse-dvd trim-styrke med vekter4-5kg.

Varierer dette +prøver å gå 2stk 1times rask tur i uka.

Har ny pulsklokke.

Må lage meg et mer bestemt opplegg og følge det uansett B)

 

Noen som har tips til meg her? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Kan jeg også være med? Jeg er 25 år. Ønsker å gå ned 15 kg... Har prøvd i en mnd nå å gått ned ca 2 kg å - 19 cm forskjellige plasser på kroppen... Synes kg går veldig tregt ned!!! Bruker å veie meg annen hver uke.. Men det er kanskje ikke så lurt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Jeg gjør den tabben og veier meg hver dag. I dag var det veldig dumt :angry: opp 1 kg. I går var det kursdag på jobb og jeg hadde lite kontroll med matinntak.Det fører og til at jeg tar litt ekstra kake når det blir servert..veldig dumt. Humøret er ikke helt på topp nå. Jeg skjønner ikke at kroppen min ikke tåler utseelser :mellow: Håper jeg kommer tilbake til dit jeg var fort.

Oj dette ble et syte innlegg,men jeg måtte bare få det ut :)

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loona82

Hei! :)

 

Her vil jeg også være med!

 

Er 30 år og ønsker å gå ned 7-8-9.. max 10 kg.

Veide meg etter hyttetur i slutten av februar til 69,6 kg.

Det var spiker'n i kista, nå er det andre boller.

 

Er litt som deg Glee... Vekta er litt for fristende om morningsen :rolleyes: I dag viste den 66,6 kg. Dvs 3 kg ned på ca 3 uker. Fornøyd med det :)

 

Kjører rimelig hardt regime på snop (dvs ikke snop i uka og minimalt på helg).. Trener 4 dager pr uke (ofte doble timer). Trener alt fra step, spinning, styrke og aerobox, noen av dere andre som trener noe og som har ideer til noe effektivt noe? Er ikke så glad i jogging, men.. må man så må man B)

 

Spiser 5 ggr dagen og prøver å være flink med mellommåltider.

 

Har aldri gått på kurs, men har gått ned 8 kg før (rett før jeg ble gravid) via Grete Roede-metoden - sååå jeg vet at det kan funke.

 

Jeg er forresten 165cm lav, ble mamma for ca 1 år siden og har igjen litt av mageflesket og litt mye ellers også :D

 

Artig å følge med hos dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maibrud13

heisann

jeg håper at det er greit at jeg slenger meg med her :))

jeg er en dame på 45 år...er samboer og skal gifte meg 18.mai...har en datter på 7 år og en deltids-bonussønn på snart 9 år.

vekta er et kapittel for seg selv,men ønsker virkelig å gjøre noe med det...har tidligere gått ned 30kg med vg's vektklubb men desverre så er nesten 20kg kommet på igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...