Gå til innhold

Akkurat nå starter mitt slankere liv


Anbefalte innlegg

Gjest Loona82

Hei!

 

Hvordan går det hos dere?

Jeg prøver å være flink, synes det går greit med trening..

Litt for glad i middag fortsatt...

 

Vekta viste i dag 65,8 - så det går rette veien :)

 

Håper dere får en fin helg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har det vært stille her et par uker,påskegotteriene har satt seg fast her ihvertfall,påsken begynnte veldig tidlig hehe.Men nå jenter er det vårinnsats.Vi har 3 travle mnd på oss å ta imot sommeren litt slankere enn før(dette var mye til meg selv) B)/>

Vi tastes når ferien er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Har hatt en lang pause fra forumet og vekten har steget..huff. :angry: Er veldig skuffet over meg selv. Tør ikke gå på vekta med det første. Lurer på hvorfor jeg spiser som jeg gjør..kan ikke ha noe godt liggende i huset. Jeg vil så veldig klare å få kontroll over spisingen. Nå har jeg bestemt at jeg skal fortsette å prøve..jeg SKAL ned 10kilo til sommeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

 

Her var det stille...

Har helt glemt å være aktiv her inne jeg :rolleyes:

 

Hos meg går det veldig rette veien, er flink til å trene og spiser sunt (hvertfall i uka). Gir meg selv litt frihet under ansvar på fredag/lørdag... :P

 

Vekta viste forrige veiedag 63,6.. Dvs ned 6,0 kg siden denne intensiv-perioden startet ca 20 februar. Har helt glemt å måle ant cm, får prøve å huske det neste torsdag.

 

Håper dere er flinke og står på, jeg skimter målet på 60 kg laaangt i det fjerne B)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Yahoo..kommer litt skamfullt tilbake. Prøver igjen..gir ikke opp. Jeg har ikke vært på vekten, men jeg gjør nok en innsats for å gå ned noen kilo til sommerferien. Jeg tok meg hardt i nakken og startet med full innsats mandag. Det har gått bra hittil. Merker ikke så mye på kroppen enda, men skal våge meg på vekten på mandag

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det går sakte men sikkert nedover..72,0 kg viste vekten i dag. 2 kg.til mitt første delmål som er 70 kg. Jeg hadde hadde håpet å nå 70 før helga, men det ble for hardt. Skal prøve kjolen jeg har kjøpt til et bryllup i helga i dag. Den er to år gammel, så jeg er veldig spent på om den passer. :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det går mye opp og ned..i dag viser vekta 72,7 kg :mellow: Jeg gir ikke opp, men det er frustrerende. Jeg trener mye, men vet at jeg kunne ha skjerpet meg på søtsakene. Har så lyst til å forby at de på jobben tar med godsaker til lunch. Jeg har ikke sjans til å holde meg unna når det ligger foran meg. Lurer på hva som er oppskriften på å ikke få lyst og fråtse når det ligger foran deg? Kanskje noen har svaret ;) Forslag mottas med takk. Jeg er jo flink ellers, men godsaker- trangen ødelegger..."sutre sutre".

Helgen nærmer seg og jeg skal fortsette med alt det bra jeg gjør og skjerpe meg med det andre :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Tyggis? I det du er ferdig med matpakken, stapp et tyggis i kjeften. Gjerne sånt Extra med mentholsmak. Da smaker ingen ting annet godt.... *ler* Kjenner for øvrig godt til den greien der - er vanskelig å takke nei. Men jeg synes faktisk det er enda mer vanskelig å gå forbi dersom det er rester senere! Da kommer den der "de kaloriene ingen ser meg spise teller ikke"-tanken skytende inn i knolten igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...