Bukkenbruse Skrevet Februar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Hei. Jeg lurer på hvordan dere får til å sette inn en vektnedgangsgraf nederst på innleggene deres?Har gjerne kunnet tenkt meg det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Blue Skrevet Februar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Det finnes mange forskjellige på nett, bl.a. en side som heter tickerfactory.com Eller mente du å spørre hvordan den plasseres inn på dine innlegg? Det ordner du på din profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bukkenbruse Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Takk for svar. Skal prøve å få det til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bukkenbruse Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Får det ikke til jeg altså. Tror jeg trenger bruksanvisning..noen som kan skrive den ned ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest namnam Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Kopierer fra tidligere tråd, håper det er til hjelp. Gå inn her: http://www.tickerfactory.com Velg Weight Loss Følg trinnene Du skal til slutt få opp noen bokser med koder inni. Den øverste boksen har overskrift bbCode Inni der skal du merke teksten, høyreklikke på den og kopiere. Mens du står inne på denne siden får du opp følgende tekst etterfulgt av en link: "IMPORTANT: To update your ticker, click on it or bookmark this web address:" Trykk deg inn på linken og legg siden til i favoritter. Så går du inn på denne siden når du skal oppdatere tickeren. Du trenger da ikke gjøre noe på GR-sidene. Det oppdateres automatisk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bukkenbruse Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Trur jammen at jeg greide det takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå