Gå til innhold

jeg sniker meg nedover i vekt men...


Gjest minsin33
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest minsin33

ja overskriften sier det meste... går jevnt og trutt ned i vekt men livvidden blir større. hvorfor? buksene blir bare trangere:/ jeg spiser grethe roede `isj og er forsiktig med raske karber som kjent kan legge seg rundt midten... ikke plaga med luft... driver ikke med hard styrketrening heller... virker som jeg tar av meg andre plasser men får mer fett på magen?

 

hm.. hjelp?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja overskriften sier det meste... går jevnt og trutt ned i vekt men livvidden blir større. hvorfor? buksene blir bare trangere:/ jeg spiser grethe roede `isj og er forsiktig med raske karber som kjent kan legge seg rundt midten... ikke plaga med luft... driver ikke med hard styrketrening heller... virker som jeg tar av meg andre plasser men får mer fett på magen?

 

hm.. hjelp?!

 

Og du er ikke gravid? Kan ikke skjønne hvorfor du skal øke i livvidde :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mærri

Man kan bli større rundt magen en periode når man endrer kosthold. Vet ikke helt hvorfor. Om det er vannansamlinger eller om man rett og slett blir litt oppblåst. Se det an en tid, hvis ikke det gir seg får du vurdere kostholdet ditt igjen, hva spiser du nå som du ikke spiste før, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...