Gå til innhold

Fat Funeral


Gjest HeC87
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hallo!:D

 

Jeg er ei jente på 25 år som er veldig klar for å få av en haug med kg IGJEN! Fikk ei nydelig datter for 9 uker siden,så nå skal gravid kilone bort ++! Har gått mye opp å ned (stor summer kg) så lenge jeg kan huske,men nå vil jeg klare å holde meg nede når jeg først når målet mitt. Er ikke bare bare å legge om kostholdet,å holde det i sjakk!

 

Hadde vært supert vis flere hadde hatt lyst til å være med å holde hverandre oppdatere på vekt,og kosthold i løpet av dagene/ukene osv:) Er jo så mye mer motiverende når man er flere!

 

Jeg selv har veie dag på søndager,så i morgen blir det spennende å se:) Sist søndag hadde jeg tatt av 2,8 kg. Da lå vekta på 106,2. Håper vekta er like snill mot meg i morgen også:)

 

 

Ønseker alle en flott Lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel til at jeg skriver her helt alene ser det ut som;) MEN pytt pytt! Dette får bli min egen

``update på vektbok``

 

 

Vekta i dag viste -1 kg,så nå er jeg strålende fornøyd!:) Da har jeg tatt av 3,8 kg på 3 uker og det skal jeg jaggu si meg fornøyd med!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SjokkisJenta

Du er KJEMPE flink :D *Thumb's up*

Vet ikke helt hva jeg gjør feil, står stille.. Prøvd i 3 uker nå, med litt forskjellige kacl og kondisjonstrening.. Men håper det kommer seg.

Dere er hvertfall flinke og inspirerende!

 

Lykke til videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Vet ikke helt hva jeg gjør feil, står stille.. Prøvd i 3 uker nå, med litt forskjellige kacl og kondisjonstrening..

Har du vurdert styrketrening? Det øker muskelmassen som igjen øker forbrenningen som også gjør at du forbrenner mer når du trener kondisjonstrening. Bare en ide. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er KJEMPE flink :D/> *Thumb's up*

Vet ikke helt hva jeg gjør feil, står stille.. Prøvd i 3 uker nå, med litt forskjellige kacl og kondisjonstrening.. Men håper det kommer seg.

Dere er hvertfall flinke og inspirerende!

 

Lykke til videre! :D/>

¨

Takk!:)

 

Kordio og styrke sammen gjør susen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff å huff! Gårsdagens veiing viste 300g ned,men det var vist alt for lite i mitt hode,så da valgte det å trøkke i seg masse kake,godis og hentepizza til de grader! Blæææ... Bedre lykke til Neste søndag! Skjønner ikke åssen detta hode/tankene kan ta så overhånd! Var jo så kvalm og dårlig etter all dritten i går,så gjør nok ikke det på en stund igjen:) (forhåpentlig vis) hehe

 

Nå blir det ut å gå en laaaaaaaaaaaaang tur,etter fulgt av litt styrke trening hjemme!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...