Avensis Skrevet April 11, 2013 Rapporter Share Skrevet April 11, 2013 Hei! Er det noen som kan anbefale eller har erfaring med Zumba som trening? Prøver og finne alternative ting til trening og synes Zumba ser morsomt ut:) Tar gjerne i mot andre tips også :rolleyes:/> En fin dag til alle! Anne K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guttem@mm@ Skrevet Mai 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2013 Jeg trener Zumba en gang i uka. Forbrenner alltid over 700 kcal på en time og har en jevnt høy puls gjennom hele timen så jeg synes det er både gøy og krevende trening. Men som alle andre saltimer kommer det selvsagt veldig an på instruktøren. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Mai 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2013 Trente også zumba når de hadde det her jeg bor, annbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skal klare det!! Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 vannvittig god trening!!! det er moro,du svetter som en gris og forbrenner masse!! er heldig å ha en helt fantastisk inspirerende instruktør,og det har nok mye å si. skulle ønske det var flere timer i uken enn denne ene.. men noe å se fram til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Collargol Skrevet Desember 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 Så absolutt den beste treningen som finnes!!! 1 time går så alt for fort faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå