Gå til innhold

Frokost tips


Gjest tippemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest tippemor

Jeg trenger litt info om hva dere spiser til frokost. man skal jo helst ikek spise så mye bakeverk, men jeg orker ikke spise knekkebrød hele tiden heller. Og jeg har heller ikek tid til å lage noe store greier til frokost.

 

hva spiser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Jeg trenger litt info om hva dere spiser til frokost. man skal jo helst ikek spise så mye bakeverk, men jeg orker ikke spise knekkebrød hele tiden heller. Og jeg har heller ikek tid til å lage noe store greier til frokost.

 

hva spiser dere?

 

Du kan jo helt fint spise skiver med pålegg.

 

Ellers liker jeg også godt havregrøt (oppskriften her på gr) og All-Bran regular med melk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tippemor

Du kan jo helt fint spise skiver med pålegg.

 

Ellers liker jeg også godt havregrøt (oppskriften her på gr) og All-Bran regular med melk på.

 

Ja, har tenkt litt på havregrøt, men blir veldig hard i mangen av vanlig havregryn, så tenker kanskje det går i det samme med havre grøt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tippemor

Havregrøt i micro er kjapt og godt men ellers er en yoghurt med havregryn/musli også kjapt og bra :)/>

 

 

har kjøpt havregrøt i dag, så jeg tenke å prøve det litt ut. Så merker jeg hvordan magen vil reagere på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tippemor

Liker Vita hjertego sin frokostblanding med blåbær og tranebær, skummet kulturmelk i tillegg...mmmm deilig :D/>

 

 

Hmmm.. høres jo godt ut da. Kanskje jeg skal prøve det når havregrøten er utprøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...