Gå til innhold

Noen som vil være med ned 10 kg?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Er en jente på bittelitt over 40 som sliter med 10 kg for mye. Er ca 170 høy og veier 82 kg om dagen. Sliter med å komme meg lenger ned. Er litt for glad i sofaen og ALT for glad i sjokolade.

 

Trivelsvekta mi er 72 kg (pleide å være 70, men forsøker å sette meg et overkommelig tall som skal holde også framover).

 

Noen som kjenner seg igjen og som har lyst til å dele sine erfaringer underveis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er en dame på 53 år,og jeg kan tenke meg å slå følge med deg. Har gått på kurs tidligere,men er igjen oppe på samme vekt som før kurset <_<. Jeg veier 82,6 kg. og høyden min er 1,73. Målet er å komme ned på 75 kg. Veiedagen min er tirsdager(første veiedag var tirsdag 6 mai).

 

Problemet mitt er at jeg er alt for glad i søtt,så det er nok grunnen til at jeg igen er oppe i samme vekt som for to år siden. Ellers er jeg glad i å bevege meg. Går mye tur,både med og uten hund.

 

Det er når vekten står stille at det er lett å gi opp. Når vi er flere kan vi støtte hverandre :rolleyes: Gleder meg til at jeg igjen føler meg vel med mine kg. og at jeg kommer inn i klærne igjen. Fint om vi kan dele erfaringer med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...