Gjest Bea77 Skrevet Mai 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2013 Når min kostholdsscore i dag er 0,8 av 10 mulige.. Og 2,8 i går.. Noen som har klart å få 10 her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sabine Skrevet Mai 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2013 :blink:/> Når min kostholdsscore i dag er 0,8 av 10 mulige.. Og 2,8 i går.. Noen som har klart å få 10 her? Hva er kostholdsscore? Blir det regnet ut her et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bea77 Skrevet Mai 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2013 Hva er kostholdsscore? Blir det regnet ut her et sted? Det regnes ut når du registrerer maten din ved Gull medlemskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kula Skrevet Mai 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2013 Heia, Da må du stå på for å få bedre score! Min måte å få det til er å sitte å leke litt med kalkulatoren på kvelden, og planlegge morgendagen Spiser du innenfor kalori inntaket, har riktig mengde grønnsaker, frukt, melk og vann skal du raskt øke i scoren:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LindaM88 Skrevet Mai 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2013 Hei! Jeg klarer som regel å få rundt 8 poeng. Men da må du huske og være innenfor de antall kaloriene du skal ha, mengden av frukt, melk og grønnsaker (som nevnt over her). Minimum 10 glass vann, huke av for tran og så trenger du to hjertevennlige produkter! Også gjerne ligge innenfor de % av fett, protein og karbohydrater Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå