Gå til innhold

Skal ned 30 kg!!!


Gjest Hilde3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :D/> Jeg er en dame på...ja alder skal man vel ikke nevne :D/>, som skal ned 30 kg, men hvordan starte?

Ser i forhold til matinntak så må jeg trimme i 2,5-3 timer. hvordan gjøre trimmen mer effektiv for at kaloriene skal renne raskere av? :D/> :D/> :D/>

PS! Startet i dag :D/> :D/> :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D/>/> Jeg er en dame på...ja alder skal man vel ikke nevne :D/>/>, som skal ned 30 kg, men hvordan starte?

Ser i forhold til matinntak så må jeg trimme i 2,5-3 timer. hvordan gjøre trimmen mer effektiv for at kaloriene skal renne raskere av? :D/>/> :D/>/> :D/>/>

PS! Startet i dag :D/>/> :D/>/> :D/>/>

 

 

Hei :) , jeg skal også ned bortimot 30 kg., og er godt i gang, synes jeg. Jeg har gått ned ca 1 kg i uka siden jeg startet for 4 uker siden, og det har jeg fått til ved å planlegge alle måltider (i hovedsak middag, da) en uke fram, lage mat etter oppskriftene jeg finner her på sida, registrere alt jeg spiser, så jeg har kontroll på balansen i det jeg får i meg og at jeg spiser nok, og jeg går turer - med pulsklokke og har skrittelleren klipsa på hele dagen. Dette holder meg fornøyd og motivert.

 

Jeg vet ikke helt hva du mener med ''i forhold til matinntak ser jeg at jeg må trimme i 2,4 - 4 timer..'' ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, ser ut til at du er i god gang! Men så mye trim hver dag høres ikke ut til noe man holder ut i lengden og meningen med GR kosthold er å gjøre endringer man kan leve med. Så jeg ville sett litt på matinntaket også ;)/> . Kanskje kan du kutte en skive her eller der, kutte smør el. gå over til lettsmør, skummetmelk, lettyoghurt osv.

Se på denne lenken, der er tips til hva og hvor mye man bør spise:

 

http://www.greteroede.no/forum/index.php?/topic/9333-saa-mye-skal-du-spise-i-loepet-av-en-dag/

 

 

Spiser man for lite/trimmer for mye går man litt ned og så stopper det opp så det gjelder å finne en balanse.B)/> Lykke til!:)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Babygirl_mira

Hei, er en jente på 20 år! Som har akkuratt 30kg overvekt!

Har nettopp gått ned 6kg på lavkarbo, men vil ikke fortsette, pga det er ikke en livsstil jeg kan leve med, derfor velger jeg GR, som er en sunn livsstil!

 

Begynner på kurs 12.August, er det andre som går på kurs, eller har gått? Hvordan var / er det? Hvor mye gikk dere ned på hvor lang tid? :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...