Gå til innhold

Hva gjør jeg galt?


Gjest heiroens
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest heiroens

Hei. skrevet opp hva jeg spiser nå hver dag i 14 dager og hva jeg trener.

Frokost: to knekkebrød med mager ost og skinke. drikker 1 glass melk der siste 0,5 dl går til kaffien

Kl 10, jogurt med linfrø eller ett knekkebrød med makrell

lunsj kl 12: to-tre knekkebrød med ost og skinke.

Rundt 15 middag: f.eks tacosalat eller fisk med gr.saker.

Rundt 1730 eple eller jogurt før trening.

ca 20. rester av middagen

2200. to knekkebrød med skinke og salat.

på helg en plate premium dark med mint og en pakke saltstenger fra coop, den du kan dele i to, en eske hver helg.

Drikker ikke vann men en del fun ligth og kaffe med litt melk og 1 sukett

 

Trening:

mandag, gåtur 3 km, zumba 1 t

Tirsdag. fjelltur 2-4 timer, sykkeltrening kl 1830 ca 14-20 km intervall

Onsdag rusletur 3,5 hm

Torsdag, sykkeltur 10-15 km, spinning kveld 1 t

fredag, sykkeltur ca 20-30 km,

lørdag fjelltur 2-5 timer

Søndag sykkeltur eller fjelltur.

Siden 24 april har jeg syklet og gådd 545 km ifbm sykle til jobben aksjon. Det som er problemet er at jo mer jeg sykler og går jo mer snavlesyk og sugen på noe er jeg og kveldene og helgene. Jeg går heller ikke ned selv om er en del aktiv. skrittelleren er på og den viser alt fra 70000 til 16400 skritt pr dag.

HJELP. Noe gjør jeg feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Er det problemet med sug på kvelden du spør om? Hvis du trener så mye som du tydeligvis gjør kan det hende at du rett og slett ikke får i deg nok mat - har du regnet på antallet kalorier? Er knekkebrødene grove nok? Kanskje du kan vurdere å bytte ut noen av knekkebrødene med noe annet som kanskje gir en lengre metthetsfølelse? For noen funker det bedre med mindre karbo og mer protein - kanskje det kan være en løsning for deg?

Det jeg merker er at når jeg har trent en del så øker sultfølelsen veldig ofte. Jeg tar det som et tegn på at forbrenningen virkelig har blitt satt i sving, og har lært meg å leve med det i de periodene det pågår. Hvis jeg begynner å spise ekstra synes jeg liksom at treningen har vært "bortkastet" i og med at en viktig årsak til at jeg trener er at jeg vil forbrenne fett. Ihvertfall er det slik nå mens jeg fortsatt jobber å gå ned i vekt - kan hende jeg forandrer litt syn på det når jeg skal på stabilisering. Men at det er slitsomt å være sulten og følgelig fysen på noe hele tiden kan jeg skrive under på! Drikker ekstra mye vann i disse periodene siden det jo fyller magen en del. Slenger gjerne også på litt ekstra grønnsaker til middagen også, og ekstra mye grønt til brødmåltidene (tomat, agurk, paprika, salatblader).

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...