Gå til innhold

Ned 13 kg til november2013


Gjest dozer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg starter min vei til målet mitt idag: 64 kg. Jeg har ikke fått av meg babykiloene etter datteren min kom 2009... Så har ryggen skjært seg,og formen er på bunn. Vil begynne å ta vare på meg selv, og prioritere helsen min. Målet er ned 13 kg innen jentetur i november, bedre helse og mer overskudd. Noen som blir med? Vekt30.juni: 77,3 mål midje; 90,6 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Kan jeg bli med?

Jeg skal ned 10kg, til og begynne med. Jeg er ved dd. 158cm høy, 69,8kg tung og 91cm rundt magen.

Jeg har fra før gått ned fra 78kg, har holdt vekta i 1/2 år nå, så nå er det på tide og starte på veien vidre igjen. Jeg har to barn, en på 5 og en på 2. Kjenner jeg må begynne å ta vare på min egen helse også.

 

Jeg bor ved et veldig fint turområde, så prøver å komme meg opp på fjellet 4 ganger pr. uke. Men det er vanskelig de ukene samboeren jobber ettermiddagsskift, Da blir det ikke mulighet for trimming før kl er 22 på kvelden. Det blir egentlig i seneste laget. Da må jeg bare bruke helga for det den er værd. :)

 

Skal prøve å nå - 5kg innen utgangen på august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Torun85

Hei:)

 

Jeg er med! Herlig å finne noen med nesten likt mål som meg! :rolleyes:/>

 

Veier idag 80,5 kg og vil ned til 68 kg til 1 november. Litt vilt, mål men hadde vært herlig!

Fikk ei jente i slutten av mars, og ser ikke ut som om vekten synker av seg selv, så her må det hjelpes litt til:)

1 november skal vi en mnd ned til thailand og bade mye, så bil gjerne være fornøyd med kroppen min da:) nok med alle strekkmerkene og hengepuppene som minuspooeng!

 

Har gått på to grete roede kurs tidligere med restulter på 8 og 6 kg! Så vet at det funker om man bare er nok bestemt, men vi får se denne gangen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Hei:)

 

Jeg er med! Herlig å finne noen med nesten likt mål som meg! :rolleyes:/>/>

 

Veier idag 80,5 kg og vil ned til 68 kg til 1 november. Litt vilt, mål men hadde vært herlig!

Fikk ei jente i slutten av mars, og ser ikke ut som om vekten synker av seg selv, så her må det hjelpes litt til:)

1 november skal vi en mnd ned til thailand og bade mye, så bil gjerne være fornøyd med kroppen min da:) nok med alle strekkmerkene og hengepuppene som minuspooeng!

 

Har gått på to grete roede kurs tidligere med restulter på 8 og 6 kg! Så vet at det funker om man bare er nok bestemt, men vi får se denne gangen da!

Hei! Velkommen! Håper vi kan klare og motivere hverandre :)

Har du noen fast veiedag? Det skulle jeg ha hatt, veier meg nesten hver dag og det må jeg slutte med.

 

Kom hjem fra ferie i går. Der har jeg spist mye ute på cafe og restaurant. Pluss mye brus og snop. Skal veie meg i morgen for å se resultatet av ferien.. sukk!

Så nå må jeg virkelig ta meg sammen hvis disse kiloene skal av til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest nyttogbedreliv

Hei. Jeg starter min vei til målet mitt idag: 64 kg. Jeg har ikke fått av meg babykiloene etter datteren min kom 2009... Så har ryggen skjært seg,og formen er på bunn. Vil begynne å ta vare på meg selv, og prioritere helsen min. Målet er ned 13 kg innen jentetur i november, bedre helse og mer overskudd. Noen som blir med? Vekt30.juni: 77,3 mål midje; 90,6 cm.

 

Er dere her fremdeles? Har ca samme vektmål som dere, og kunne tenke meg drahjelp på ferden. :) 79 nå, vil ned til rundt 67. Litt usikker på hvor lang tidshorisont jeg har, jeg er nok redd jeg må bruke betydelig lengre tid enn til november... Målet mitt er sannsynligvis å ha nådd den vekta til neste sommer, da kunne jeg tenke meg å delta i St Olofsloppet med jobben...! Det er et stort kondisjonsmål i seg selv, hehe, men kanskje vektmålet kunne vært nådd samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være med dere?

 

Jente i sin beste alder (42) men langt fra beste vekt (83 kg/171 cm).

 

Målet mitt er 72 kg. Det vil si 11 kg ned i løpet av høsten.

 

Håper det livner til litt her inne, for dere høres ut som en gjeng med samme utfordringer og mål som det jeg opplever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...