Gå til innhold

Blogg og gruppepress


Gjest sheka84
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest sheka84

Jeg har nå begynt å skrive blogg for å finne motivasjon til å gå ned totalt 26 kg.

Ettersom overvekten min egentlig er et veldig sårt tema ønsker jeg å blogge anonymt. Dermed får jeg ikke delt bloggingen mine på Facebook eller via andre sosiale medier.. Og dermed oppnår jeg heller ikke "presset" som jeg ønsket å oppnå med å skrive blogg.

Det gir jo ikke mye press når det ikke er noen som vet om bloggen min :D

 

Jeg lurer derfor på om det er andre som er i samme situasjon, og vil dele bloggen sin med meg? Kanskje kan vi følge med på hverandre gjennom bloggene og gi hverandre litt støtte og tilbakemelding underveis?

 

Min blogg finner dere på www.veienminned.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så spennende at du har begynt å blogge:-)

Skjønner hva du mener med at du ønsker et visst "press", og at det da nødvendigvis trengs noen for å utøve dette presset...

Jeg blogger også anonymt, om noe heeeelt annet, og min erfaring er at dersom du er flink til å besøke andre blogger som handler om det samme, og legger igjen kommentarer, så vil du etter hvert få ganske mange som følger deg, kommenterer, roser og riser:-) Det er mange som blogger anonymt om vektnedgang, dvs mange som ønsker DIN tilbakemelding og gjerne følger deg videre på din vei ned i vekt.

 

Du kan jo også opprette en Instagram-konto anonymt, som feks heter det samme som bloggen din, linke til bloggen og "spre det glade budskap" der?

 

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sheka84

Hei! Så spennende at du har begynt å blogge:-)

Skjønner hva du mener med at du ønsker et visst "press", og at det da nødvendigvis trengs noen for å utøve dette presset...

Jeg blogger også anonymt, om noe heeeelt annet, og min erfaring er at dersom du er flink til å besøke andre blogger som handler om det samme, og legger igjen kommentarer, så vil du etter hvert få ganske mange som følger deg, kommenterer, roser og riser:-) Det er mange som blogger anonymt om vektnedgang, dvs mange som ønsker DIN tilbakemelding og gjerne følger deg videre på din vei ned i vekt.

 

Du kan jo også opprette en Instagram-konto anonymt, som feks heter det samme som bloggen din, linke til bloggen og "spre det glade budskap" der?

 

Lykke til videre:-)

 

 

 

 

Tusen takk for svar med gode tips!! Det var veldig nyttig!! :)

 

Kan jeg spørre hva du blogger om? Ble nysgjerrig jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Tonjemor83

Jeg blogget underveis og d hjalp meg veldig :)

Har lagt på meg mye igjen nå pga naturlige årsaker men skal igang !

Masse bilder i bloggen !

 

www.slankemamma.wordpress.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babygirl_mira

Heei, kjekt å se andre også blogger om dt samme!:D

Skal sjekke ut bloggen din, jeg ^^

Min er www.myturntoshine.blogg.no

 

Jeg legger ukentlig ut vekt, månedlig bilde før og etter + måling!

Kanskje vi alle skulle gjort d, slik at det blir mer press på oss?

Få litt konkurranseinstinkt og motivasjon? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...