Gå til innhold

Krymperne uke 8


Gjest petit

Anbefalte innlegg

Ny uke. OG akkurat samme vekt som sist uke !! Hm , dette er mystisk, det må jo være noe jeg gjør gærnt , eller ?! Jaja , jeg gir meg ikke !! Den siste uka har jeg ligget på 1450 kcal pr. dag istedet for 1300 . MEN, jeg har samtidig fått trimmet mindre . Skal prøve 1450 denne uka og , men prøve å få trent mere , så får vi se . Lykke til til dere andre,da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null nedgang her også, hadde gått opp 0,1kg men det regner jeg ikke som vektoppgang;)

Hadde 27,4 trimpoeng forrige uke.

Fortsetter samme opplegg denne uken, for buksene er blitt merkbart større selv om vekten har stått mer eller mindre stille i flere måneder. Får masse overskudd av riktig mat og masse trening.

Snart går vekten ned også(håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Null nedgang her også' date=' hadde gått opp 0,1kg men det regner jeg ikke som vektoppgang;)

Hadde 27,4 trimpoeng forrige uke.

Fortsetter samme opplegg denne uken, for buksene er blitt merkbart større selv om vekten har stått mer eller mindre stille i flere måneder. Får masse overskudd av riktig mat og masse trening.

Snart går vekten ned også(håper jeg)[/quote']

 

Så flink du er - kan ikke si at du ligger på latsiden :( Så mange trimpoeng er jo strålende, klart du merker det på kroppen. Vær tolmodig så minker nok antall kilo etterhvert tenker jeg.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er - kan ikke si at du ligger på latsiden :( Så mange trimpoeng er jo strålende' date=' klart du merker det på kroppen. Vær tolmodig så minker nok antall kilo etterhvert tenker jeg.

 

Smukkeline[/quote']

 

Takk, men jeg kunne nok vært enda flinkere med maten. For meg funker det bra å bruke masse tid på vektnedgangen, for jeg vil ikke opp igjen de kiloene jeg går ned nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Jeg har vært bortreist en uke, og gått på ski og spist vafler...En ok kombinasjon som man ikke blir så tynn av, men ikke så feit heller. Jeg ligger nå fremdeles på 65,5, og det ser ut som målet om 63 før påske kanskje ikke er så realistisk, ettersom dette går så treigt.

 

Må trene mer. Det er det jeg må....

 

Lykke til denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vinterferie og først vårdag(i går) opprant med - 22 grader

 

Jeg hadde en tung uke i forige uke- slet veldig psykisk og selv om jeg klarte å holde både mat og trim i orden var det ikke helhjertet.

Vekten har gått opp med 0.4 gram men midjen er inn med 0.5 cm så man skal ikke klage

 

foresten er jo livet en tur på en berg og dal bane så hvorfor skal ikke vekten følge denne også... ok mager trøst men humøret begynner å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...