*bolla* Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Da lar jeg 10,5 kg bli værende på "For deg som skal ned 20-30 kilo" og flytter inn til dere her på "For deg som skal ned 10-20 kilo" Føles utrolig bra å kunne si at første delmål ENDELIG er nådd! Har tatt sin tid - begynte 1. januar! Men er utrolig stolt av at det fotsatt går nedover selv om det går sakte. Jeg har nemmelig en forhistorie på at jeg går ned ca 5 kg +/-, mister motivasjonen, gir opp og går opp alle kg igjen Men denne gangen skal jeg holde ut helt til målet er nådd! Jeg er en ung dame på 27, gift og mamma til to jenter på 1 og 3 år. Jeg er 156 cm høy og veier i dag 69,9 kg. ENDELIG 60-tallet!! Mitt endelige mål er 55 kg, men til å begynne med er mitt neste delmål 60,8kg. Da går jeg fra overvekt til normalvekt Ønsker eeeegentlig å nå neste delmål innen 1. november, men med tanke på hvordan det har gått til nå skal jeg være fornøyd med å nå målet innen jul. Går på GR-kurs, men har ferie noen uker til. Gleder meg til å komme i gang igjen. Synes det er så mye lettere når jeg har litt press på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bolla* Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 Yey! I dag har jeg meldt meg på månedsutfordringen for august. 3 kg av innen 1. september. DET må jeg få til! Gleder meg jeg nå - skikkelig motivert! De siste dagene har gått veldig bra. Har vært veldig flink med maten, men har ikke fått trimmet noe. Dessverre er jeg så dum at jeg gikk på vekta i dag, og den viste det samme Men skal ikke tenke på det. Veiedag er ikke før ut i neste uke, og da viser den nok noe annet Men nå må jeg se å få trimmet litt også. Blir ikke tid i dag, men i morgen skal jeg jammen få gått meg en lang og god tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå