Gå til innhold

Da flytter jeg inn hit! :)


Anbefalte innlegg

Da lar jeg 10,5 kg bli værende på "For deg som skal ned 20-30 kilo" og flytter inn til dere her på "For deg som skal ned 10-20 kilo" :D

 

Føles utrolig bra å kunne si at første delmål ENDELIG er nådd! Har tatt sin tid - begynte 1. januar! Men er utrolig stolt av at det fotsatt går nedover selv om det går sakte. Jeg har nemmelig en forhistorie på at jeg går ned ca 5 kg +/-, mister motivasjonen, gir opp og går opp alle kg igjen <_< Men denne gangen skal jeg holde ut helt til målet er nådd! :D

 

Jeg er en ung dame på 27, gift og mamma til to jenter på 1 og 3 år. Jeg er 156 cm høy og veier i dag 69,9 kg. ENDELIG 60-tallet!! :D Mitt endelige mål er 55 kg, men til å begynne med er mitt neste delmål 60,8kg. Da går jeg fra overvekt til normalvekt ;) Ønsker eeeegentlig å nå neste delmål innen 1. november, men med tanke på hvordan det har gått til nå skal jeg være fornøyd med å nå målet innen jul.

 

Går på GR-kurs, men har ferie noen uker til. Gleder meg til å komme i gang igjen. Synes det er så mye lettere når jeg har litt press på meg.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! I dag har jeg meldt meg på månedsutfordringen for august. 3 kg av innen 1. september. DET må jeg få til! Gleder meg jeg nå - skikkelig motivert! :D

 

De siste dagene har gått veldig bra. Har vært veldig flink med maten, men har ikke fått trimmet noe. Dessverre er jeg så dum at jeg gikk på vekta i dag, og den viste det samme :( Men skal ikke tenke på det. Veiedag er ikke før ut i neste uke, og da viser den nok noe annet ;)

 

Men nå må jeg se å få trimmet litt også. Blir ikke tid i dag, men i morgen skal jeg jammen få gått meg en lang og god tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...