Gjest Smidie Skrevet Juli 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 hei, jeg lurer på om noen vet om det er ok å drikke Farris. Jeg drakk mye Cola før, men har gått over til å drikke Farris i stedet. Det blir mye i løpet av en dag. Kanskje ca. 1 liter. Synes at vann er så kjedelig. Det er jo mye salt i Farris så spørsmålet mitt er om det er dumt å få i seg så mye via Farrisen? Håper på noen tanker rund dette. Hilsen Smidie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapunzella Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Her ser du litt om hva som står her inne på GR om dette: greteroede.no/rdogtips/kosthold/79538268.o2.html Bris ser ut som et smartere valg om du drikker en del av det,hvis du liker Bris da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smidie Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Tusen takk for svar og link;O). Det var det jeg var redd for at jeg fikk i meg for mye salt. Smidie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sabine Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Hva med å prøve en kullsyremaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå