Twisted Skrevet August 1, 2013 Rapporter Share Skrevet August 1, 2013 Hei! Jeg er gullmedlem, har vært av og på med Roede-metoden over noen år, men har tatt meg selv i nakkeskinnet igjen nå. Jeg har vært "flink" i snart fire uker, og det går slett ikke verst. Men jeg fryser så fælt! Jeg fryser og fryser, har gåsehud titt og ofte i løpet av dagen. Mistenker at dette er på grunn av kaloriunderskuddet? Jeg ligger ikke ekstremt lavt, og holder meg innenfor anbefalte kcal-kvoter. Er dette noe som kommer til å endre seg med tiden? Justerer det seg når jeg har nådd ønsket vekt og går over på hold vekten? Innspill mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet Oktober 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Jeg har hørt tidligere at det skyldes at man ligger for lavt på kaloriinntak hvis man fryser veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Lady Skrevet Desember 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2013 Har gått ned 17 kg og begynte å fryse mye i høst. Har hørt at en fryser hvis en har tatt av seg mye. Det isolerende fettlaget er vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå