Gå til innhold

Noen som vil være med en runde med 30 days shred?


Anbefalte innlegg

Jeg startet i dag for første gang. Det var sliiiitsomt, og jeg blir nok stiv i morgen.

Men etter det jeg har lest om den treningen, så skal den være effektiv.

Kjekk start for en fullstendig utrent person som det jeg er nå.

 

Er det noen som har lyst til å joine?

 

Videoen kan sees på youtube, så det er ingen unnskyldning at en ikke har dvd´n ;P

http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

 

Jeg bruker youtube. (ser det på tv´n da)

 

 

Jeg tok mål og veide meg i dag. Tok til og med bilder (til eget bruk)

Hiv dere med! Jo flere vi er sammen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Himmelblå! Endelig noen som kunne fortelle hva 30 days shred var for noe. Har lest noen innlegg, og ikke helt skjønt hva det var. Trener du i hovedsak hjemme eller også på treningssenter. Jeg trener på Elixia, men det er litt kjedelig :P/> å trene for meg selv i styrkesalen. DVS i en lang periode nå har jeg vært "støttemedlem" . Må finne meg noen timer etterhvert som jeg kan gå på.. Skal sjekke ut den linken din :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Himmelblå! Endelig noen som kunne fortelle hva 30 days shred var for noe. Har lest noen innlegg, og ikke helt skjønt hva det var. Trener du i hovedsak hjemme eller også på treningssenter. Jeg trener på Elixia, men det er litt kjedelig :P/>/> å trene for meg selv i styrkesalen. DVS i en lang periode nå har jeg vært "støttemedlem" . Må finne meg noen timer etterhvert som jeg kan gå på.. Skal sjekke ut den linken din :)/>/>

 

Hei.

Jeg trener hjemme på stuegulvet.

30 days shred er veldig kjekk starts treningsopplegg synes jeg. Jeg blir sliten, stiv og støl.

Og så merker jeg bedring allerede. :) Spesiellt på armhevingene. I starten klarte jeg veldig få, og nå klarer jeg ihvertfall dobbelt så mange.

 

Det er jo en slags starts boost trening for å komme igang med trening, og det virker på meg.

Har brukt 2 halvlitersflasker med vann til vekter, men i dag kjøpte jeg meg manualer på biltema. De har noen veldig greie maunualer der til en billig penge.

 

Kom igjen, bli med på en runde med 30 days shred du også da!

Arti når en kan trene "sammen" med andre. Både for konkurranse og backup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ser jo at jeg er litt sent ute...er på dag to og dere er vel ferdige! Men hvordan er det når dere er gjennom en hel runde? Jeg er støl som bare det i dag iallefall.. Armhevingene var direkte vonde!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei og hopp.

Jeg er ikke ferdig.

 

Jeg dro på ferie, og har vært syk, så jeg er fortsatt på level 2. Skal ta ei økt i morgen.

 

Hvordan går det?

Ha ha samme som deg, vært på ferie, vært syk, hatt syke unger.. Er på level 2 og freser i gang i morgen igjen! Tommel opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...