*bolla* Skrevet August 5, 2013 Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 Fikk for en stund siden mail om at GR-appen endelig var klar. Men jeg finner ikke ut hvordan får lastet den ned.. Noen som vil hjelpe meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skarv Skrevet August 5, 2013 Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 Fikk for en stund siden mail om at GR-appen endelig var klar. Men jeg finner ikke ut hvordan får lastet den ned.. Noen som vil hjelpe meg litt? :)/>/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skarv Skrevet August 5, 2013 Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 Gratulerer med delmål, du er god:) Leter også etter GR-appen, spent på om du får respons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bolla* Skrevet August 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2013 Takk for det! Hmm.. Rart det skal være så vanskelig. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Caddie Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Jeg fant den i dag på Play store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Caddie Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Men.................... den er jo kun for gullmedlemmer og kursdeltakere :angry: :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå