Gå til innhold

Demotivert


Gjest Magz
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 30 år, og har som mål å gå ned ca 25-30 kg. Vil finne tilbake til trivselen, og få tilbake selvtillitten. Fryktelig utålmodig, og krever nok resultater raskere enn mange. Men det er jo litt fordi det er "mye å ta av", og fordi det gikk raskere da jeg var yngre.

Går inn i min 5 uke på selvstendig internettkurs. Har lest alt jeg kommer over av blogger og innlegg og suksesshistorier, og har vært veldig motivert.

Har tidligere gått ned 40 kg uten å gå kurs, e.l. Nå er jeg 10 kg tyngre enn da jeg var på mitt letteste sist jeg slanka meg, men det er 5-6 år siden. Merker at jeg nå sliter med å gå ned like fort. Enda jeg er MYE mer nøye med hva jeg spiser nå.

3,3 kg ned første uka, så 500 gram, så 200 gram, og nå, i dag - opp 500 gram!!! I den uka jeg har trent mest. (over 20 trimpoeng) Har nok muligens slurvet litt med vanninntaket, og spist for lite, men OPP da? Jeg blir trassig og lei meg, og vingler mellom å gi opp helt, og det å kutte enda mer i matplanen. Jeg skal spise 1900 kalorier. Men jeg føler det er for mye. Veie 104,5 kg nå. På hverdagene har jeg spist ca 1600 kalorier, og i helgene har jeg kommet opp i ca 1900 +/-

Hører andre som slanker seg spiser mindre, men de er jo også lettere enn meg.

Er så demotivert, og vil ha tips og triks, og litt innput på hva jeg bør gjøre. Andre som har opplevd det samme? Vurderer å melde meg på kurs, men det er dyrt, og det passer så dårlig inn i allerde full timeplan. Selv om man kanskje er nødt til å gjøre prioriteringer.

Skikkelig blåmandag! Jeg VIL så veldig, men sliter med at jeg svartmaler alt når jeg får nedturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Prinsesse_M

Hei "Demotivert" :)

Du er ikke den eneste som tenker at andre spiser mindre og blir slankere... jeg kjenner følelsen!

Du har selv prøvd og klart(!!!) å gå ned før, du vet at det virker! Så det er vel nettopp du som kan motivere andre med at det virker!

 

Jeg er 30 år og nettopp meldt meg på kurs.. så du har kommet mye lenger enn meg! Kanskje vi kan være hverandres "søppelkasser"?? Ta imot klaging og frustrasjon fra hverandre? :-)

 

Uansett; masse lykke til!!! Jeg har troen på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Spennende å sette i gang... Igjen... For mange av oss jojo mennesker. Men denne gangen skal det bli en livsstil:)

 

Om dere vil ;

Vi er mange på tråden "er det noen som vil være med og starter i august ? " Ligger under emne for de som skal ned 20-30kg.

Det er også opprettet en tråd for "registreringstall for augustgjengen", slik at tall kan legges inn der og skravling foregår på den første tråden.

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punisher

Hei

Jeg er 31, men mann da, nettop startet.

Trente masse første uka (22TP) og gikk opp.

 

Det har visst noe med at muskler trekker til seg vann i starten.

 

Hvis du trener mye så følg med på målebåndet istedet, som regel mer motiverende i starten.

 

Jeg gikk ned 1cm rundt magen etter en uke, og holdt fokus på det.

 

Jeg beit bare tenna sammen, bruker nesten hele kvelden nå på å lage god sunn mat og trening, fortsatte med anbefalt kaloriinntak og like mye trening.

 

Har snikveid meg litt nå og det ser veldig veldig lovende ut :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...