Gå til innhold

Roede oppskrifter


JT73
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har meldt meg på kurs som begynner 23.9. Jeg skal allerede begynne med registrering fra i dag slik at jeg få litt øvelse. I dag skal jeg lage laks i sursøt saus, finns også i popupliste. Jeg skal spise ris til det og lurer på om jeg må registrere den i tillegg? Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har meldt meg på kurs som begynner 23.9. Jeg skal allerede begynne med registrering fra i dag slik at jeg få litt øvelse. I dag skal jeg lage laks i sursøt saus, finns også i popupliste. Jeg skal spise ris til det og lurer på om jeg må registrere den i tillegg? Hvordan gjør dere det?

 

Vet ikke om det er riktig, men jeg tar utgangspunkt i at GRoppskriftene er regnet ut fra ingrediensene som står listet opp. Setninger til slutt med feks: serveres med ris, poteter, salat osv. må vi nok føre opp i tillegg. Det står gjerne anbefalt hvor mye du skal ha av disse tingene, husk at ris og pasta veier mer etter de er kokt, da øker også antall kcal...læringskurven for hvor mye er "nok" ris og pasta er rimelig bratt!! :)

 

Lykke til med kurset ditt! :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er riktig, men jeg tar utgangspunkt i at GRoppskriftene er regnet ut fra ingrediensene som står listet opp. Setninger til slutt med feks: serveres med ris, poteter, salat osv. må vi nok føre opp i tillegg. Det står gjerne anbefalt hvor mye du skal ha av disse tingene, husk at ris og pasta veier mer etter de er kokt, da øker også antall kcal...læringskurven for hvor mye er "nok" ris og pasta er rimelig bratt!! :)/>

 

Lykke til med kurset ditt! :)/>

 

 

Har nesten regner med det at det kommer ekstra. Håper at kursleder kommer med anbefalinger på hvor mye tørr/kokt ris/pasta jeg skal få i meg. Ut fra registrering skjønner jeg ikke hvorfor jeg har lagt på meg... (mmmhhhh....kanksje pga at jeg ikke spiser så mye potetgull, twix, kake osv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...