Gå til innhold

100 kr her og 100 kr der...


Gjest Longtallsally
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Longtallsally

Kom igjen Karlsson, her er vår nye tråd!

 

Etter to Hold vekten-kurs, med stabil vekt, er det på tide å ta fatt på de siste kiloene uten kurs.

Første Ned i vekt-kurs gikk jeg på i 2009, det er nesten 8 kg siden. Jeg er veldig fornøyd med å ikke ha gått opp mer siden den gang.

 

Men nå er det altså fokus på de siste kiloene, de som snek seg på i sommer og de som skal vekk for å oppnå trivselsvekta mi.

 

Håper på 0,5 kg ned pr uke, første delmål er i følge "boka" 19. Oktober og målet skal være nådd 14.desember. Det siste stiller jeg meg noe tvilende til - desember er ikke en god mnd....

 

Prøver å skrive (meny 2 1600 kcal) og satser på litt trimpoeng pr uke (trener på Elixia).

 

Og selvsagt har vi ei gulrot!!

 

For hver nedgang, stor som liten, legger vi penger på sparebøssa! 100 kr pr uke er målet, dvs nedgang hver uke. Når målet er nådd ligger det en god slump penger på boksen - da blir det nye klær oss.

 

Veiedag onsdager - denne uka ble det ikke penger på bøssa...

 

0, 4 kg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tok litt tid, men her er jeg! Akkurat nå passer det fryktelig godt med en "motiver-meg"tråd, for sjøl med noen feilskjær her og der siden jeg starta 7 . august trenger jeg litt framgang nå, to kg er liksom bare 10-12 % av det som er hovedmål for meh. Men vi tar ei uke til, foreløpig lite penger på sparegris her :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Gjest Longtallsally

Ble stille i denne tråden, men det betyr ikke at jeg (vi?) har gitt opp, eller hva sier du Karlsson?

 

Ny gulrot er Stockholmstur i september/oktober! Ja, det er lenge til, men utrolig motiverende.

For min del har jeg satt delmål til slutten av april. Vi har konfirmasjon 3. mai, og planen er å gå en hel dag i bundad og puste samtidig!

 

Jeg har ikke veid med etter jul, og venter med det til ca 14., 15.januar. Satser på at (en del av) det som har kommet på i jula, er borte til da...

 

Sparinga fortsetter altså, og denne gangen er det til turen i høst! Satser på at de blir litt å shoppe for :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...