Gå til innhold

Flere som vil gå ned 20-25 kg og begynne nå????


fh16
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! Nå er det slutt, vekta skal bort til neste vår/sommer. Noen nye som vil bli med og jobbe om samme mål????

 

Hei!

Jeg er helt ny her, kjøpte mitt første Roede kurs i dag å begynner på kurs i Strømmen 24/9. Jeg gleder meg, skal ned 20 kg. Jeg blir gjerne med deg fremover :) Men det kan nok hende jeg trenger noe tid til å sette meg inn i ting å kanskje litt hjelp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er helt ny her, kjøpte mitt første Roede kurs i dag å begynner på kurs i Strømmen 24/9. Jeg gleder meg, skal ned 20 kg. Jeg blir gjerne med deg fremover :)/> Men det kan nok hende jeg trenger noe tid til å sette meg inn i ting å kanskje litt hjelp? :)/>

 

 

Heisann! Ja, heng deg på, dette skal me klare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ned 20-25kg. Fødte for drøyt tre uker siden, og må utnytte amming og "fritid" til å komme i form. Begynte i ny jobb som gravid, og ønsker å vise mitt sanne jeg når jeg kommer tilbake. I tillegg blir jeg 30 til våren, og da skal jeg feire meg selv på alle mulige måter, mest av alt ved å se og føle meg fantastisk.

 

Vekttapet tilsvarer det jeg veide flr jeg ble gravid mednr.1 (skiller bare to kilo på det og hva jeg veide med nr.2). Med to på under to år er vekttapet nødvendig, mest av alt ønsker jeg å bli like veltrent som jeg var den gangen.

 

Delmål er å komme til 70kg til jul. Er pt ca 84.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SjokkOgGod

Hei :)/> Jeg er ny her og skal ned 30 kilo (!!), er veldig motivert og er på leit etter noen som vil sparke meg i baken eller dra lasset med meg :)/>

 

Høyde: 175kg

Vekt: 100 kg

Delmål: 90 kg

Trivselsvekt: 70

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aktive her?

 

Hei! Jeg vil gjerne bli med her! Jeg trenger å gå ned i vekt for at vi skal få hjelp til å få barn. Først minus 18 for å komme til rett BMI. Så gjerne 15 til for å trives:) Starter i morgen!:)

 

Det burde jo ikke være så vanskelig? Hvordan går det med dere andre?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...