Gå til innhold

Fordeling av kalorier/mat pr dag


Gjest JEMA
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg begynnte på kurs & diett for 2 dager siden. Jeg sliter med å få riktig mengde kalorier til riktig måltid, men ligger totaltsett under på meny 2 og 1600 kalorier pr dag. Jeg lurer på om noen her vet om det spiller noen rolle om man veksler og fordeler annerledes enn det som er oppgitt i boka å på kurset pr måltid? Jeg spiser hver 3 time minimum, drikker mer enn nok vann, spiser 3 frukter og grønt så alt ellers skulle være ok...

 

Takker for råd & svar :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, JEMA!

 

For meg har det ikke spilt noen rolle så lenge jeg har holdt meg rundt ca 1600 totalt for en dag eller i snitt per dag per uke.

 

Sørger for at frokosten er solid - ofte mellom 3-400kcal, lunsj/mellommåltid ca 200-350 ettersom, middag mellom 450-650 kcal og kvelds/kos det resterende som gjenstår av kcal.

 

Har gått ned snart 15 kg siden i begynnelsen av mai i år og har ca 10 igjen - tar tiden til hjelp, bedre å innarbeide gode vaner som passer en selv enn å stresse hodeløst i vei! Masse gode tips og erfaringer å lese om her inne.

Husk å sette pris på alle små suksesser underveis ;) vi har ett liv - lev det hele veien ned i vekt ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette1

Hei.

 

Jeg begynnte på kurs & diett for 2 dager siden. Jeg sliter med å få riktig mengde kalorier til riktig måltid, men ligger totaltsett under på meny 2 og 1600 kalorier pr dag. Jeg lurer på om noen her vet om det spiller noen rolle om man veksler og fordeler annerledes enn det som er oppgitt i boka å på kurset pr måltid? Jeg spiser hver 3 time minimum, drikker mer enn nok vann, spiser 3 frukter og grønt så alt ellers skulle være ok...

 

Takker for råd & svar :)/>/>/>

 

Jeg syns vel at du kanskje skal ringe eller sende en epost til din kursleder og få råd fra henne :) Det er nok best!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...