Gå til innhold

Nettkurs, hvem motiverer best? Er du fornøyd?


Anbefalte innlegg

Hei, vurderer nytt nettkurs men har ikke vært fornøyd med de to jeg har "prøvd" til nå og lurer på om det er noen som kan komme med anbefaling av en de har vært fornøyd med? Vil ikke henge ut noen så har ikke tenkt å navngi de jeg ikke var fornøyd med men om du ER fornøyd så skryt gjerne av din nettkursleder. Det jeg ikke var fornøyd med var på den første:

 

Manglende personlighet i tilbakemeldingene, var tydelig at dette var masseproduksjon. Mye bra info men man betaler for personlig oppfølging og da ønsker man seg jo det.

 

På den andre:

Denne var personlig men det var litt lite liksom og følte ikke at mine manglende resultater ble tatt til etteretning. Når en kursdeltager står stille eller går opp i vekt bør kursleder se nærmere på hva som kan være årsaken og følge opp med forslag til endringer, enten i meny eller type mat osv. og følge opp med ekstra motivasjonsmeldinger underveis. Jeg sendte meldinger hvor jeg sa at jeg sleit med motivasjonen, fikk svar men ikke noe som kunne hjelpe meg... Gikk ned 2,2kg på 8 uker :o/>/>

 

Så jeg ønsker meg en som gir grundige, utfyllende ukebrev ment for MEG og som kan gi pep-talk når jeg trenger det og et spark bak hvis jeg trenger det.

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...