Gå til innhold

Ned til 80


Gjest Blythe
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Hadde aldri noensinne trodd at jeg skulle si til meg selv at jeg ønsker å gå ned til 80 kilo! :(/> Men, har ikke veid meg på mange år, og etter at overgangsalderen var over, snek jeg meg på vekta, og fant en vekt på 97 kilo. Seriøst? Nesten 100 kilo er ganske imponerende for en person som er tynn i sine egne øyne. Jeg ser på mennesker som veier mellom 80 og hundre kilo, og kan se at de ser ganske lubne ut, men når jeg ser mitt eget speilbilde, så ser jeg smashing ut. Helt feil, selvfølgelig. Jeg har alltid hatt en normal vekt, dvs mellom 70 og 80 kilo, med mine 171 cm. Men nå er selv mine "tykke" venner, mindre enn meg. Skikkelig deprimerende. Så da får jeg vel prøve da, å se om det er mulig for en gammel kjerring å gå ned til 80 kilo innen neste sommer, den som lever får se... :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nesten som å lese om meg selv. Jeg har nettopp meldt meg inn her, fant ut at det måtte gjøres noe når vekten viste 98 kg. Personlig føler jeg meg langt fra tynn, men samtidig synes jeg ikke jeg ser ut som jeg veier det jeg gjør. Kjøper jo vanlige klær på Hennes, Vero Moda osv, men likevel: Vekten lyver ikke, og 80 kg er målet for meg også. 80 kg er jo heller ikke lite, men det hadde vært supert for meg :)

 

Har du meldt det på noe kurs, eller? Jeg skal gå på et nettkurs som har oppstart uken som kommer. Blir spennende å se om det er mulig å få meg ned noen kg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Kanskje denne tråden passer for meg? Veier i dag 88,5 og var på mitt høyeste 93 blank.Er 171 jeg også og er faktisk blitt 61 år.

Har lyst å gå ned til 80 jeg også,og håper det er mulig med deres hjelp og min innsats.

Da er det veiedag for meg hver tirsdag,så da er jeg i gang på min 2 uke her inne.Har vært her før,men det er lenge siden nu.Har vært flink denne uka,men så er det bare vært 1 uke,og det er ikke så lett når ukene går,det vet jeg godt.

Ha en fin dag,da er jeg i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: håper at dere har plass til en dame midt i femtiåra

som har nådd 80kg det var 1.delmål. :rolleyes:

Det tok 3mnd fra 86 til der jeg er i dag.i denne alderen tar det laaaang tid.

Så nå er det å ta fatt på veien mot 75 som jeg har som neste mål.

 

jeg må ha slike mål ellers kan jeg bare gi opp B)

 

Kan si litt om hva jeg spiser,det er nok det samme som dere.

Tidligere prøvde jeg med de berømte 1600 ifølge Grethe R.

men det gikk ikke her,så nå er det ca 1300-1500kcal daglig.

Og det funker.

 

I vår alder dere går vi langt på literen :blink:

God dag til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist for mye galt i det siste,så vekta liker meg ikke.

Nu er det helg,og jeg må virkelig skjerpe meg.

 

Så flink du har vært bessa,det er ikke lett i denne alderen vio er i,så vi må nok slite mer enn de unge,men men,det får så være,vi kan jo ikke bare spise oss tykke og fete av den grunn,hihi.

Lykke til med de neste 5 nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare holdt på en uke, så har ikke så mye erfaring foreløpig. Jeg er 36, så vet ikke om det kvalifiseres som ung? Uansett, nettkurset mitt startet på onsdag, så jeg har fått tips fra veilederen min om å sette meg selv på meny 2 (1600 kalorier), selv om det ble regnet ut meny 3 da jeg la inn vekt og mål. Tror jeg skal klare 1600, så lenge jeg kan spare noen kalorier til middag. Altså at jeg spiser litt mindre til frokost (har aldri spist frokost før, så at jeg får til en brødskive + melk er jeg fornøyd med) og lunsj, for så å ha igjen litt flere kalorier til middag.

 

Lykke til til alle- Hyggelig å kunne prates her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...