Gjest T-T-T Skrevet November 3, 2013 Rapporter Share Skrevet November 3, 2013 Logger dere maten her på GR nettsiden, eller bruker dere ett annet program ved siden av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet November 4, 2013 Rapporter Share Skrevet November 4, 2013 Nei, denne er best. Prøvd andre før og de er ikke like enkle og logiske synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sabine Skrevet November 4, 2013 Rapporter Share Skrevet November 4, 2013 Jeg har brukt shapeup-appen på mobilen. Lett å registrere på mobilen siden den alltid er der og jeg slipper å starte opp datamaskinen for å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest T-T-T Skrevet November 5, 2013 Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Kan man få lagt inn sine egne oppskrifter på Roede-klubben? I dag hadde jeg trengt det til middagen, men jeg fant ingen mulighet...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet November 7, 2013 Rapporter Share Skrevet November 7, 2013 Kan man få lagt inn sine egne oppskrifter på Roede-klubben? I dag hadde jeg trengt det til middagen, men jeg fant ingen mulighet...:-) Ja velg "egen matvare" på registreringen der kan du legge inn total kalori på en matvare eller en porsjon av egen oppskrift, eller legg inn som "eget måltid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå