Koalamamma Skrevet November 12, 2013 Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Hva kan du gjøre noe med? Gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de ting jeg kan endre, og visdom til å se forskjellen! (Frans av Asissi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nyaco Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 We are what we repeatedly do! - Aristoteles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet November 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2013 Salig er uvirksomhetens time, for da arbeider sjelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2013 Godt råd fra kursleder i disse adventstider! Et regelmessig kosthold er viktig, men du kommer ikke utenom at det krever en porsjon viljestyrke den første tiden du reduserer på inntaket av det søte. Det handler mye om å bestemme seg! Bruk tid til å finne din motivasjon til å bli kvitt søtsuget. Husk det er du som er sjefen - ikke søtsakene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2013 Har nettopp kopiert en mengde sukkerfrie kakeoppskrifter fra denne bloggen og vil gjerne ambefale den til dere andre! http://bakekona.blogg.no/ Inneholder bla. sukkerfrie og lette julekakeoppskrifter + masse annet godt for sånne som oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå