Gjest Nina Dahl Skrevet November 14, 2013 Rapporter Share Skrevet November 14, 2013 Hei! Håper noen kan hjelpe meg... Jeg går ned "bare" 0,5 kg i uke, men ønsker å gå ned mer. Jeg er på meny 2, 1600 kcal pr dag, men klarer ikke spise mer enn ca 1400 kcal pr dag. Jeg ligger på rundt 12 trimpoeng pr uke. Noen som har tips til hvordan jeg skal klare å gå ned fler kg pr uke? Mvh Nina Dahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet November 15, 2013 Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 Hmmm kanskje du spiser for lite? Med 14 trimpoeng kan du trekke fra 400kcal om dagen og dersom du ikke spiser mer enn 1400 så er det ikke mye igjen. Mitt råd; regn ut daglig kaloriforbruk med14 trimpoeng og trekk fra 800. Da får du rett kalorimengde pr dag for å gå ned 1kg i uken. Trekk fra 50kcal om dagen til frimerkene og BRUK DEM. Fyll på melk, frukt, grønnsaker, tran og masse vann så scoren blir minst 7 eller mer. Da tror jeg du vil få større vektnedgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå