Gå til innhold

Påskemål torsdag 02-03-06:-)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

god morgen alle sammen. nå er jeg lei av og måke snø,nå er det nok :)

fin trim,men nå begynner det og bli kjedelig..

 

Ellers så er jeg nå ferdig med mitt fjerde kurs,hadde tenkt nå og bare være her på vektklubben sammen med dere. så jeg satser på at det går:-)

 

Det viktigste nå er at jeg ikke skal gå opp igjen.. har tenkt og melde meg på ett hold vekten kurs når det kommer på nett..

 

Lykke til alle som har veiedag idag.

 

Ha en fin dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Hei hei!

 

Som ventet lar de helt store resultatene vente på seg, men med fastelavensboller og stor middag med vin dagen før siste veiing, så kan man vel ikke vente annet! Jeg starter rett på neste kurs, så her blir det ingen pauser!

 

I går gikk jeg altså ned 0,2 kg, og da er status:

Start vekt: 31/8-05: 116,3kg

Start vekt påskemål 4/1: 98,1kg

Vekt i dag. 91,8kg

Mål til påske: 87kg!

Endelig mål: < 80kg.

 

Da har det altså kommet dit hen at jeg må gå ned ca 1 kg i snitt for å klare påskemålet mitt. 4,8kg på 5 uker er ikke umulig, men det kan bli hardt! Skal prøve å få med meg mannen min ned i kjelleren i dag for å ta en tur på sykkel og tredemølle, men hvis han ikke blir med, så blir det nok heller pilates i stua! Merker at jeg trenger litt oppstramming på store deler av kroppen, så det er kanskje det beste!

 

Ha en fin dag!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

går du internett kurs ?? litt usikker jeg også,kanskje jeg like godt skulle ta med meg kurs 5 før hold vekten kurset... er så usikker men jeg vil jo ikke opp igjen,har jo nå gått ned 27 kilo...

 

Hjelp hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er jeg tilbake her. vi har jo vinterferie denne uka og det er faktisk vinter nå. snødde 20c i helga og så har det vært sol og - 15 til -22 grader

I hele vinter har vi måtte måke snø 4 dager så det er skeivt fordelt.

 

Begynner å få igjen humøret mitt nå så det ble vell en kort psykisk nedtur jeg hadde. Jeg spiste nok og det ble litt mindre trim men alt var så halvhjertet og det hadde utslag på vekten. kjente jeg ble tung i kroppen.

 

Vekten opp 0.4 Nå 81.1 kg man har gått sammen 0.5 cm i midjen så det går jo rett vei.

mangler ca 4 kg til påske målet mitt og det får være neste fokus.

 

Ha en riktig fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve

Du få jo oppfølging på hold vekten kurset.. Der er det - og+ vekt grense har jeg hørt.

Samtidig har du jo oss alle her inne og når du har vært så flink til nå skal du nok klare deg.

Men det er vell slik at om du skal ned mere enn 2-3 kg anbefaler de et kurs

 

Men DU klarer dette. Husk at du har jo fått deg en nuy livsstil nå. Dette er jo ikke den gamle Synnøve som ikke hadde struktur på mat og trim.

Nå vet du hva som skal til og du klarer å ta deg inn om det skal bli en utskeielse (som faktisk er lov til da)for mye av og til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Var i ferd med å lage en ladning boller på onsdag (fastelaven ga mer-smak), men etter å ha møtt kursleder og de andre deltakerene, så ble det heldigvis ikke noe av det!

 

-For min del så er det viktig å vise noen at jeg er flink, ansikt til ansikt. Tidligere i livet, da jeg hadde tid og anledning til å legg opp løpet på egen hånd, så hadde jeg antakeligvis klart meg veldig bra bare med kontakten her inne. Har aldri gått internett kurs, så jeg vet ikke hvordan det ville fungert for meg.

 

Vi er jo her for å hjelpe det videre, men det er jo ikke alltid det er nok, dessverre. På en måte tenker jeg at du etter 4 kurs burde ha dette såpass i kroppen, men samtidig sier all egenerfaring meg at det er vanvittig lett å la det hele skli ut. Jeg skal jo gå 2 kurs til før sommeren, og deretter må jeg klare meg i noen uker på egen hånd (i ferien, altså). Dette har jeg allerede begynt å forberede meg på mentalt. Hvis alt går som det skal, så starter jeg på hold vekten i August. Synes det høres veldig fornuftig ut at du planlegger hold vekten kurs også!

 

Kanskje du kan ta deg "fri" fra neste kurs, følge opplegget, og se hvordan det går? Skulle du få problemer med å ta de siste kiloene på egen hånd, så kan du jo gjøre en avtale med kurslederen din at du melder deg på igjen ved neste oppstart!

 

Uansett hva du velger; Lykke til, Synøve!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

I dag blir min siste registrering fram til mandag, for i morgen reiser vi på fjelltur! :)

 

Ha en flott helg alle sammen, og hold fokus på å drikke vann og kanskje gå en liten ekstra tur i ny og ne! :)

 

Klem Jannicke

 

--- Age is an issue of mind over matter; if you don`t mind, it doesn`t matter! ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Det er utrolig artig å oppleve den flotte motivasjonen dere opprettholder.

 

Jeg gikk to kurs i høst. Så kom jula, og etter nyttår bestemte jeg meg for å ikke starte på kurs 3 og heller prøve på egenhånd.

 

Det har gått greit. Ikke det store vekttapet, akkurat.

Men det har vært greit å holde fast ved mange av de gode vanene.

Koser meg nok litt mer nå enn jeg gjorde da jeg gikk kurs, men ikke i hverdagen.

 

Vekta står temmelig stille nå, og har gjort det den siste måneden.

Men jeg er veldig fornøyd med meg selv, og får stadig komplimenter. :)

 

Slik er ståa nå:

 

Vekt sept -05: 86 kg.

Vekt nå: 69,6 kg.

 

Resultat totalt: - 16,4 kg

Resultat siden jul (uten kurs): - 2,5 kg

Resultat siste uke: - 0,4 kg

 

Ønsker dere alle en riktig god torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

jeg leser innlegg etter innlegg og ser hvor flinke dere er!!!for min del har vekten stått stille i 3 uker og i dag da hadde jeg gått opp i vekt og inn 1 cm!men jeg legger inn en økt m pilates i kveld i tillegg til en 40 min gå tur fra i formiddag.blir vel ca 2 trimpoeng.jeg håper ikke jeg blir leng i denne stillstanden for det er frustrerende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Takk for det bht og cam cam..vet at dere er her og at dere hjelper meg:-)

Er så glad for at dere er her,hadde aldri greid meg uten..

Så jeg tror jeg tenker på dette med nytt kurs litt,som du sier cam cam at jeg kan ta litt "fri" fra neste kurs også se hvordan det går. Har jo nå kommet meg inn i gode rutiner,men vet jo at det er fort og komme seg ut av det også...

 

Men med dere her inn tror jeg at jeg skal klare det.

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen. Endelig har det sluttet snø her på østlandet:p

God tur på fjellet jannicke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...