Gå til innhold

Ned 18 kg, noen som vil heie på meg :)???


Gjest Lunatics
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lunatics

Hei på dere rolleyes.gif

Ganske så beskjemmet og blyg lusker jeg inn hit...unsure.gif

Veide 80 kg for ett år siden, og nå viser vekten 88 kg.......

Så er begynt med en kjempe livstilsendring, og trenger inspirasjon hos andre for å nå mine mål.

Trener intervaller 3 ganger i uken og styrke, og går tur meg hunden, langtur på 4 km, 4 ganger i uka.

 

Problemet mitt har vært å spise for sjelden og mye, så nå må jeg lære meg å telle kalorier og spise ofte og rett.

Pepsi max holder jeg på å kutte ut, har hatt ett skremmende forbruk på 3-4 LITER om dagenmellow.gifmellow.gifmellow.gif

 

Nå er jeg nede i maks 1,5 liter, og supplerer med vann og saft.

Pepsi Max skal heeeelt bort.

 

Har ikke veid meg på over en uke, men skal ha fast veiedag hver fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vannmann

Hei Lunatics.

Jeg kan gjerne heie på deg :D

Er 38 år, 164 cm og startvekten min var 80,1 kg. Tre barn fra 16 til 8 år og samboer.

Ser at du er flink å trener mye. Prøver å få til trening tre til fire ganger i uka. Er greit å starte litt forsiktig med noe som er oppnåelig. Er også glad i Pepsi Max, men drikker det stort sett bare i helgene og det kommer jeg til å fortsette med, er litt belønning for meg når jeg har vært flink hele uka :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan og heie litt:) Vi kan heie på hverandre.:) 42 år...167 høy og startvekt på 80 blanke...begynte å registrere for to uker siden...vekt igår på veiedag 78,9. Ser snittet mitt på kosthold er 1500kcal...noen dager blir det bare 1300...andre 1800....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier gjerne på deg. Vi har ganske likt utgangspunkt. Jeg begynte på 87 kg, og nå en måned etter 86,2. Det går seint ja....Jeg har også 3 barn, men bor i USA, så på dagtid har jeg tid til å trene. Vertfall 3 ganger i uken...Målet mitt er 10 kg til siste helgen i april, og så 7 kg til resten av året....

 

Vi skal klare det denne gangen:)

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Lunatics? Har vært stille en stund her nå. Jeg har veiedag idag..og det var over all forventning :D/> 77.8kg jippi...det går nedover :lol:/>

Har vært på en liten tur på skøyteski idag..tredje gang i hele mitt syndige liv eg skøyter..og denne gangen i kupert løype. Det gikk IKKE fort, men eg gikk den planlagte ruta. Er dritstøl etter styrketrening på onsdag,og det gjorde det ikke lettere :D/> men det går over;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slank i 2014

Heisan

 

Jeg heier jeg og;)

Er 45 år, har 4 store barn( 16-22år) jobber i skolen som helsefagarbeider.

Jeg har fibromyalgi og myoklonus i kroppen, så sliter litt med helsa, men det er ikke en unnskyldning bare en utfordring når dagene er vonde;) trenger og å bli heiet på;))

 

Vekt nå er 83,3 kg

Jeg ønsker å gå ned til 68 kg.

Tar den tiden det tar, MEN skal i bryllup 16. August så det er ett mål å få dette til til da :D

 

Heia oss

 

Slank i 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...