Gjest Pia30 Skrevet Januar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Kanskje er flåsete spørsmål, men... Hvis jeg steker for ekempel en omelett og bruker 1 ss olje til steking. Skal jeg da registrere at jeg har spist 1 ss olje? Blir all oljen "med" i omeletten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sporty67 Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Kanskje er flåsete spørsmål, men... Hvis jeg steker for ekempel en omelett og bruker 1 ss olje til steking. Skal jeg da registrere at jeg har spist 1 ss olje? Blir all oljen "med" i omeletten? :)/> Hehe, har faktisk tenkt samme tanken selv og har konkludert med at jeg fører opp det jeg tar i panna, selv om det kan ligge igjen litt. Bedre å skrive opp litt for mye kalorier enn litt for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pia30 Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Hehe, har faktisk tenkt samme tanken selv og har konkludert med at jeg fører opp det jeg tar i panna, selv om det kan ligge igjen litt. Bedre å skrive opp litt for mye kalorier enn litt for lite Jeg har konkludert med det samme. Er bare skremmende hvor utrolig mye kalorier det er i olje. Viktig å ha en god stekepanne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katla Skrevet Februar 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2014 Tips: pensle olje i panna i stedet for å helle. Bruker mye mindre olje da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå