Gjest Cheery Skrevet Februar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2014 Begynte på en ny og bedre livsstil den 9 januar. Vekten da var 83,3 etter tre uker på ferie. Søndag som er min veiedag målte jeg på nytt da veide jeg flere kg mindre. Trolig mye vann etter flygninger i over 20 timer. Uken etter gikk jeg ned 0,4 kg og så ned 1,3 kg til 79 kg. Så kom slangen i paradis ved snikveing fredag 31 januar. Veide jeg 79,6 og på søndag den offisielle veiedagen veide jeg 79,3. Da jeg har spist sunt i snitt 1400, 1500 og 1550 kcal per dag på ukes resultatene.. I tilleg til 9,5 trimpoeng skjønner jeg ikke hvor det kommer fra. Eggløsning = vannverket sier Google. Greit nok tenker jeg. Snikveeing i dag viste 79,6 og nå er det noen dager siden eggløsning. Altså gjør jeg noe feil. Så nå vurderer jeg å dra fram kjøkken vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet Februar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2014 Noen ganger samarbeider ikke vekta selv om man gjør alt riktig! Og da må man bare vente det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå