Gå til innhold

Noen som har problemer med registreringa av naten og treninga


Gjest lskfan
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Sundshine

Bare tull i dag også, ja. De svarte meg på mail at feilen ligger hos GR. Syn's de burde fått det i orden nå etterhvert - jeg sendte mail i går. Får vel bare håpe det blir i orden snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg håper at det som er registrert ikke er borte. I allefall bør det rettes opp på mandag, så dette er veldig irriterende. For jeg husker ikke hva jeg spiste på fredag.

Mannen min er også på kurs, så han fikk de samme problemene i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe irriterende! Alt har jo klikket?

 

Dette står:

 

TagParser error (/www/cust/greteroede/o2/var/templates/GR/Gui/User/Register/Daily/includes/food/mealEntries.html): : Probably an error in the expression ' in ->getMealEntriesByMealType()': Can't call method "getMealEntriesByMealType" on an undefined value at (eval 1307) line 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er irriterende, men jeg ser at informasjonen neppe har gått tapt, for den regner sammen riktig kaloriinnhold og sammensetning av mat. I dag ser jeg ikke mer rød skrift heller, så kanskje de har løst det nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har det blitt fikset hos dere?

jeg har hatt det sånn i 3 dager nå, kjedelig å ikke ha kontroll :( må registere på neste dagen for at det skal komme opp og jeg har nogenlunde kontroll, men det blir jo en stor opprydning etterpå :( Noen som har fått mer svar? Har også sendt mail!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også det samme problemet! Så ut som det var i orden på morgenen i dag, men da jeg logget meg inn igjen nå, så var det bare røde uforståelige ord..Håper de snart fikser på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...