Gjest lskfan Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Hei Jeg lurer bare på om noen har problemmer med registreringa av maten og treninga? Får opp rød skrift enten i måltidene eller utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillium Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Ja, samme her. Kjempeirriterende :-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1-2-GÅ Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Masse error - feilmeidinger. Er nok GR server . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sundshine Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Bare tull i dag også, ja. De svarte meg på mail at feilen ligger hos GR. Syn's de burde fått det i orden nå etterhvert - jeg sendte mail i går. Får vel bare håpe det blir i orden snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lskfan Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Hei Jeg håper at det som er registrert ikke er borte. I allefall bør det rettes opp på mandag, så dette er veldig irriterende. For jeg husker ikke hva jeg spiste på fredag. Mannen min er også på kurs, så han fikk de samme problemene i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Melodi88 Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Det er kjempe irriterende! Alt har jo klikket? Dette står: TagParser error (/www/cust/greteroede/o2/var/templates/GR/Gui/User/Register/Daily/includes/food/mealEntries.html): : Probably an error in the expression ' in ->getMealEntriesByMealType()': Can't call method "getMealEntriesByMealType" on an undefined value at (eval 1307) line 26. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tulla69 Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Ja, det er irriterende, men jeg ser at informasjonen neppe har gått tapt, for den regner sammen riktig kaloriinnhold og sammensetning av mat. I dag ser jeg ikke mer rød skrift heller, så kanskje de har løst det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest dhiri Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Hei! Har det blitt fikset hos dere? jeg har hatt det sånn i 3 dager nå, kjedelig å ikke ha kontroll må registere på neste dagen for at det skal komme opp og jeg har nogenlunde kontroll, men det blir jo en stor opprydning etterpå Noen som har fått mer svar? Har også sendt mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monamia Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Hei, jeg har også det samme problemet! Så ut som det var i orden på morgenen i dag, men da jeg logget meg inn igjen nå, så var det bare røde uforståelige ord..Håper de snart fikser på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BalubaLulla Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Ja, dette er så utrolig irriterende! Det kan da umulig være vanskelig å få ryddet opp i dette? Baah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå