Gjest Fjellsol Skrevet Februar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2014 Noen som skal ta eller tar nettkurs nå? Motivert? Gode erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet Februar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2014 Kommer veldig an på kursleder og kjemien dere i mellom. Jeg har hatt flere nettkurs, noen bra og noen mindre bra Veldig godt fornøyd med det siste, med Fride Myrseth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fjellsol Skrevet Februar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2014 Så bra! Jeg har min første nettkursuke nå, forløpig går det bra -og det er jo kjempegøy med registrering og slikt!!!! Lykke til til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet Februar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2014 Takk i like måte! Og som alltid er det hva du legger i det som gjelder. Men om det skulle gå trått en stund så bruk spørremuligheten aktivt og få en dialog med kursleder, da kan hun hjelpe deg best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå