Gjest Fjellsol Skrevet Februar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2014 Hva skal du premiere deg med om du klarer målene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene1970 Skrevet Februar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2014 Hva skal du premiere deg med om du klarer målene dine? Mine delmål er 5 kg av gangen... Men når jeg har klart 10 kg, så blir det kanskje en Ipad ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kjøttbollen Skrevet Februar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2014 Nettopp meldt meg inn, ned fra 88 til 75. Delmål 80,belønning da blir spa ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fjellsol Skrevet Februar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2014 Så bra! Jeg må kanskje tenke ut en belønning for min del ja! Ellers vil jeg kjøpe ny fjellbukse i en mer riktig størrelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sundshine Skrevet Februar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2014 Det må bli ny dongribukse i en størrelse og fasong som er bortimot perfekt når de første fem kilo'ene er borte. Og en til når de neste fem er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2014 Jeg skal ned 20 kg og haretter 10 kg satt en time med pleie av enten negle eller føtter. Ved endt mål har jeg satt bli ny dag.. hva no enn det må være. Skal spare til det og så får jeg se, regner med at 20 kg må vises og man trenger en ny frisyre og nye klær. Må finne på noe på delmål 5 kg som en ny bok eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå