Lene1970 Skrevet Februar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2014 Her inne på greteroede.no heter jeg "LeneOslo"... Men saken er den at jeg bor ikke i Oslo mere. JUeg bor nå i Kongsberg. Så jeg ønsker å forandre navnet mitt. Hvor - hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Melodi88 Skrevet Februar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2014 Her inne på greteroede.no heter jeg "LeneOslo"... Men saken er den at jeg bor ikke i Oslo mere. JUeg bor nå i Kongsberg. Så jeg ønsker å forandre navnet mitt. Hvor - hvordan gjør jeg det ? Under min profil. Så mine medlemskap.. Så står det endre forumnavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene1970 Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2014 Under min profil. Så mine medlemskap.. Så står det endre forumnavn :)/> Hmmm jeg finner ikke ut av det jeg .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Blue Skrevet Februar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2014 Ikke gå til "min profil" på forumsidene. Gå inn på "Roedeklubben" og velg profil der så finner du ut av det skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene1970 Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2014 Ikke gå til "min profil" på forumsidene. Gå inn på "Roedeklubben" og velg profil der så finner du ut av det skal du se Jeg fant .... akkurat FØR jeg så hva du hadde skrevet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå