Gå til innhold

Treningsklær?


Gjest Valkyrien
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Valkyrien

Hei! Jeg regner med at det er noen på omtrentlig min størrelse her inne (171cm/108kg, med mesteparten av vekta på magen), og håper at det er noen som kan anbefale meg noe ålreit treningstøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormberg har endel fint av treningstøy. De har også størrelser opptil 4XL! Neppe aktuelt for deg med 4XL, men kan være andre på forumet her som sliter med å finne tøy. De har iallfall endel, og også store størrelser!

 

Høres ut som om du er omtrent der jeg var for litt siden størrelsesmessig. Jeg synes det er viktig at t-skjortene er litt lang, slik at de ikke sklir opp, og magen buler ut. Jeg har litt ulike t-skjorter som jeg liker godt. Noen fra Swedemount (svensk merke, som selges på svenskegrensa, f.eks. på Nordby) og Adidas. Kjøpte faktisk en fra Adidas i går på G-sport. Ukestilbud, 99kr! Har en litt annen modell fra før, som jeg også liker veldig godt. Jeg passer på å kjøpe dem litt lange.

 

Når det gjelder treningstøy generelt er ofte tights veldig greit. De er behagelige, har mye stretch, og man kan bruke dem en stund, selv om man skulle gå ned. H&M har noe til OK pris. Kjøpte også en via Gina Tricot på nett som jeg liker veldig godt (denne kjøpte jeg i XL, mye stretch!).

 

På buksene er det også greit å passe på at man får dratt de litt opp. Fikk to Kari Traa joggebukser til jul. Den ene er helt grusom, mens jeg elsker den andre. Den som er helt grusom er rett og slett ubrukelig. Den er for lav i livet, og gir bare rørleggersprekk bak :( Tror Kari Traa er forbeholdt andre mennesker enn sånne som meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Både Röhnisch, Carite og Casall (tror jeg) har treningsklær som går litt opp i størrelser, og de har mye fint. Det satt langt inne for meg å begynne med treningstights, og jeg prøvde vel omtrent alt de hadde på XXL før jeg kom ut med en Röhnisch anti-shake. Disse, samt kompresjonstights, er mye fastere i vevingen og holder mer på "flesket" når jeg trener synes jeg, samt at de tildels er ganske slankende. Fordelen med Röhnisch sine er at de også går ganske langt opp i livet, noe som jeg synes er behagelig. I tillegg slipper jeg da vifte med flesket når jeg gjør ting over hodet så t-skjorten gjerne går litt opp. :) Folk har jo forskjellige preferanser når det gjelder treningstøy, og jeg er av den oppfatning at det er greit å prøve sånt når jeg kjøper første gangen. Da jeg skulle ha treningstøy første gangen (var vel rundt 110 kg og er 1.80 høy, og gikk ikke rett på tights for å si det sånn - der kom jeg mange kilo og treningstimer senere) endte jeg opp på MX Sport hvor de hadde mye fint som passet til den størrelsen jeg var da. Det er forresten utrolig hvor mye treningstøyet har å si når man skal trene - hvis man føler seg litt vel og fresh i det man har på seg går liksom økten mye lettere på en måte! :)

Lykke til i jakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...