Gå til innhold

Pulsbelte på Elixia, noen som har det?


equilla
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er endel på spinningtimer på Elixia. Jeg vet man kan kjøpe pulsbelte der, også kommer dataene opp på skjermen, samt at man får et sammendrag på mail etterpå. Pulsbeltene er Polar-belter. Er det noen som vet om disse lar seg kombinere med pulsklokker fra Polar ellers? Så man kan bruke og logge treningsdata også andre steder enn på Elixia? Er pulsbeltet en egen Elixia-enhet, eller kan man kjøpe fullt sett fra Polar utenfor Elixia, og bruke pulsbeltet på Elixia likevel?

 

Har i dag en billig Garmin pulsklokke. Den fungerer jo bra. Men ser at formen begynner å bli ganske bra nå, og skammes ikke ved å få opp treningsdataene mine på skjermen. Har sagt til meg selv at jeg skal få pulsbelte til bruk på spinningtimene når jeg når mitt første delmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Tulla69

Hei!

 

Jeg har pulsbelte på Elixia. De bruker ikke Polar, men Suunto. Beltet lar seg kun synkronisere med Suunto pulsklokker.

 

Programmet som brukes for å se økter er Movescount.com (internett). Der får man også registrert inn utendørsøkter når man bruker pulsbeltet og klokke.

 

Hvis man er interessert i å få tilsendt informasjon om treningsøkter/se pulsen sin på tavla, må man kjøpe beltet på Elixia, siden kun Elixia-beltene har radiosender som kommuniserer med treningscomputeren. Men Suunto selger pulsklokker uten belte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...