Gå til innhold

Forslag til kosemat/sen middag på helgen?


Ditsy
 Share

Anbefalte innlegg

Tacosalat er et kjempehit, men hva mere spiser dere? Biff, kylling og svinefilet med grønnsaker og salat er greit det også... men er det noen som har gode ideer - som passer til både den som registrerer og den som ikke er så opptatt av kalorier... Litt lei og har ikke lyst å spise bare grønt eller bare bittesmå porsjoner... Fyllte paprika er også godt..

 

Men hva spiser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vannmann

Hver lørdag har vi varm kvelds, så da tar jeg middagen til kvelds og kvelden i middagstider. Vi har ofte taco, Toro lasagne eller moussaka med karbonadedeig og lett hvitost, pitabrød med salat og kylling, løvbiff med grønnsaker og chips eller potetbåter, er glad i gratinerte tomater og stekt sjampinjong så bruker det en del som tilbehør, også litt gratinerte blomkål og brokkoli. Lager også pizza, med litt grovere bunn og mer grønnsaker og gjerne mye salat ved siden. Eller kyllingsalat med pasta og fetaost og pinjekjerner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver lørdag har vi varm kvelds, så da tar jeg middagen til kvelds og kvelden i middagstider. Vi har ofte taco, Toro lasagne eller moussaka med karbonadedeig og lett hvitost, pitabrød med salat og kylling, løvbiff med grønnsaker og chips eller potetbåter, er glad i gratinerte tomater og stekt sjampinjong så bruker det en del som tilbehør, også litt gratinerte blomkål og brokkoli. Lager også pizza, med litt grovere bunn og mer grønnsaker og gjerne mye salat ved siden. Eller kyllingsalat med pasta og fetaost og pinjekjerner.

Takk for mange gode forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Pitapizza med fyll av eget valg synes jeg er godt, samt hjemmelaget burger av karbonadedeig med hvitløk, chili, litt BBQ-saus, pepper og pittelitt salt og grovt brød - gjerne Polarbrød Extreme eller hjemmebakt - samt salat enten på eller ved siden av. Snaddergodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...